Gå til innhold

Skjønner ikke hva folk klager over....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som om alle sliter med vekt, strekkmerker og andre ting etter fødsel.

Selv fødte jeg for 14 dager siden, har gått ned alle mine 10 gravidkilo, har ingen strekkmerker, er i kjempeform og alt er som det var før svangerskapet. Er jeg unormal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har min gamle kropp jeg også (faktisk tynnere og finere enn før jeg ble gravid :P), men det er jo ikke akkurat det jeg skriker høyest om da...

Skrevet

Nei, ikke unormal;) Jeg var også slik etter første svangerskap, og etter andre, delvis etter tredje, men etter fjerde og femte og godt over 40, synes det nok på kroppen,ja;)

Skrevet

Det virker som om alle sliter med vekt, strekkmerker og andre ting etter fødsel.

Selv fødte jeg for 14 dager siden, har gått ned alle mine 10 gravidkilo, har ingen strekkmerker, er i kjempeform og alt er som det var før svangerskapet. Er jeg unormal?

Samme her! Eneste var infeksjon i noen av stingene, men det gikk fort over :)

Skrevet

Er det noe å ikke skjønne a? Folk er da foskjellige Noen sliter andre ikke...

Skrevet

Samme her, men magen var jo ikke akkurat topptrent etter to uker da.

Skrevet

Da må du bare prise deg heldig over at det er sånn HI :) Flott svangerskap her sist, jævlig fødsel og en helt ok tid etterpå etter forholdene. Men strekkmerker må man nok leve med, og det er virkelig ikke noe jeg "sliter" med :) Kos deg med babyen og nyt tiden!

Skrevet

14 dager etter fødslene mine har jeg gått ned 10 kg også. Problemet er bare at jeg la på meg 20.

Skrevet

Hehe :) nei, hva er det folk klager etter ;)

Kremt!!!! Folk har jo forskjellige kropper da, så ikke alle som har det slik at kiloene fordufter så snart babyen kommer ut - desverre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...