Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 Joda, jeg er jo klar over mannen min snorker, men etter jeg ble gravid har jeg visst blitt veldig følsom for lyd(er). De siste nettene har jeg omtrent ikke sovet. Sovner og sover hele formiddagen etter han har reist på jobb for jeg er så sliten... I natt prøvde jeg å dytte i han, noe som aldri har vært ett problem å gjør tidligere, men han var rett SUR! Jeg ba han snu seg, og jeg fikk en surmuling tilbake bare. La meg tilslutt på sofaen, men fikk ikke sove der heller... Har sendt han på apoteket etter nesespray, neseplaster og ørepropper (det siste til meg ja). BLIR GAAAAL!!!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 Kjøp formstøpte orepropper. De sitter som et skudd. Tar litt tid å venne seg til dem, men nå sover jeg nesten bedre med dem enn uten Ps. Min samboer snorker også, som et treskeverk (både innpust og utpust).
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #3 Skrevet 23. juni 2012 Det gjorde mannen min også.Heldigvis tok han mot til seg og oppsøkte lege.Viste seg at han har mange polypper bak i nesa.Har operert bort halvparten og skal ta resten 3 juli.Snorkingen er fullstendig borte.Be mannen din ta seg en tur til legen..
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #4 Skrevet 23. juni 2012 Legebesøk for å finne årsak til problemet er et godt tips. Er han overvektig hjelper det som regel å ta av noen kilo:-)
vfj82 Skrevet 23. juni 2012 #5 Skrevet 23. juni 2012 Godt å høre at jeg ikke er alene! Holder på å bli sprø til tider....han durer og snorker ved veggen, mens jeg ligger våken og prøver å få sove innimellom do-turene. Ikke er han overvektig heller, så jeg får vel tvinge han til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå