Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 Du drar til veterinæren for å vaksinere og klippe klør på hunden og glemmer det helt essensielle, nemlig hunden sjøl...
holahopp Skrevet 23. juni 2012 #3 Skrevet 23. juni 2012 Er helt sikker på at du har parkert bilen i garasjen (bor i blokk) leter febrilsk etter garasjenøkkelen finner den ikke og når du kommer ut døra står bilen parkert på utsiden av blokka der man egentlig kan stå i en halvtime og bilen har stått der over natta...
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #4 Skrevet 23. juni 2012 -Midt i setninga glemmer du hva du snakker om -Steller babyen men glemmer å ta på bleia... Igjen... -Aner ikke sist du dusja -Går på butikken i tøfler -Har gulpeflekker overaLT!
B-gjengen Skrevet 23. juni 2012 #5 Skrevet 23. juni 2012 Glemmer å pakke inn puppen etter amming. Spiller ingen rolle om det er hjemme,på besøk eller kjøpesenter. selv 2 år etter er jeg flau når jeg må ha noe på kjøpesenteret der jeg glemte å putte inn puppen. Du er også i ammetåka når du leter etter bleier eller fjernkontrollen og finner det i kjøleskapet.
kattenmedhatten Skrevet 23. juni 2012 #6 Skrevet 23. juni 2012 Åpner døra nÅr det ringer pÅ... i bare amme-BH :-)
mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 23. juni 2012 #7 Skrevet 23. juni 2012 du finner brødet i kjøleskapet og pålegget i brødboksen samme som over her: glemmer hva du prater om midt i ei setning eller glemmer hva ting heter - utrulig irriterende!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #8 Skrevet 23. juni 2012 Du drar til veterinæren for å vaksinere og klippe klør på hunden og glemmer det helt essensielle, nemlig hunden sjøl... Så fantastisk bra!! He he
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #9 Skrevet 23. juni 2012 Finner katta i kjøleskapet, og mme på gulvet. (dette var mitt på natta, etter maaange våkenetter) Ble heldigvis oppdaget med en gang, he he
Gjest Kira med en av hver Skrevet 23. juni 2012 #10 Skrevet 23. juni 2012 Når du skal på butikken for å handle, og du kommer på at handlelisten ligger hjemme... og du aner ikke hva som står på den! (vet ikke hvor mange ganger jeg har måttet dra tilbake til butikken pga småting jeg har glemt!)
Katteskinnet Skrevet 23. juni 2012 #11 Skrevet 23. juni 2012 Finner katta i kjøleskapet, og mme på gulvet. (dette var mitt på natta, etter maaange våkenetter) Ble heldigvis oppdaget med en gang, he he Haha, hvaaaa?
3 er nok! Skrevet 23. juni 2012 #12 Skrevet 23. juni 2012 Tenker at det er en super ide og tørke de våre støvlettene i microen. Når de er ferdige og microen plinger tar du ketchup på de før du skjønner at noe ikke helt stemmer... Du knepper igjen bodyen og så tar på bleia. Egentlig ikke i ammetåke, men en stressa far. Bodyen var rimelig tilsa ut da jeg skulle skifte på babyen, men jeg lo godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå