Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 Dette er mitt første barn og jeg er "bare" 5 måneder på vei. Jeg er kjempeflink til å trene bekkenbunnmusklene men allikevel lekker jeg hver eneste gang jeg hoster eller nyser... Er det noen andre som har hatt dette problemet mens de var gravide som kan berolige meg med at det går over etter at barnet er født...? Jeg trodde at dette skjedde med andre eller tredje barnet eller bare i de siste månedene... Det begynner å bli ganske plagsomt å skifte undertøy flere ganger om dagen. Kommer heldigvis bare litt før jeg klarer å stoppe det. Nysing er verst... Usj... Håper virkelig at dette går over etter at barnet har kommet.:-|
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 Tena Lady? Fortsett å trene, det blir bra skal du se!!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 23. juni 2012 #3 Skrevet 23. juni 2012 Uff, dette er ikke noe morro. Her var det ikke under svangerskapet, men etter ca. et halvt år etter fødsel så merket jeg rett som det var at jeg lakk da jeg var skikkelig tissetrengt! En gang kom det skikkelig mye og Gud så flaut det var... Heldigvis har det stabilisert seg nå og går bra Her gikk det over uten noen særlig form for trening også så da gjør det nok det på deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå