Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 Det viser seg at jeg må bytte bil, og lurer nå på hvilken bil som anbefales.. Mine "kriterier" er at den skal kunne brukes til dette: * plass til minimum 4 barn og 2 voksne * hengefeste og tilatt å trekke hestehenger/campingvogn * vil gjerne ha litt bagasjeplass, for har jo bruk for å få med litt pikkpakkeri selv uten campingvogn ol. Har diesel nå, og vil nok helst ha det videre. Om det er automat eller manuell spiller ingen rolle. Men dette er noe alle biler kan leveres i! Håper på flere innspill og meninger, for jeg kan trenge noen råd!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 Toyota landcruiser kanskje? Den kan trekke både ditt og datt, er stor og finnes sikkert som 7-seter... Helsikes dyr regner jeg med
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #3 Skrevet 23. juni 2012 Hadde ikke gjort noe om den ikke var av de dyreste bilene da Tror kanskje jeg ikke har kapasitet til å legge så mye i en bil desverre...
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #4 Skrevet 23. juni 2012 Hehe:) da har jeg lite peiling, var bare den som slo meg. Ikke sikkert den er så dyr om du ikke skal ha den heeelt ny
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. juni 2012 #6 Skrevet 23. juni 2012 Nye vw sharan Ev. caravelle. God plass, store gode biler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå