Gå til innhold

Hvilken bil er å anbefale??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det viser seg at jeg må bytte bil, og lurer nå på hvilken bil som anbefales..

Mine "kriterier" er at den skal kunne brukes til dette:

 

* plass til minimum 4 barn og 2 voksne

* hengefeste og tilatt å trekke hestehenger/campingvogn

* vil gjerne ha litt bagasjeplass, for har jo bruk for å få med litt pikkpakkeri selv uten campingvogn ol.

 

Har diesel nå, og vil nok helst ha det videre. Om det er automat eller manuell spiller ingen rolle. Men dette er noe alle biler kan leveres i! ;)

 

 

 

Håper på flere innspill og meninger, for jeg kan trenge noen råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toyota landcruiser kanskje? Den kan trekke både ditt og datt, er stor og finnes sikkert som 7-seter... Helsikes dyr regner jeg med :)

Skrevet

Hadde ikke gjort noe om den ikke var av de dyreste bilene da :P

Tror kanskje jeg ikke har kapasitet til å legge så mye i en bil desverre...

Skrevet

Hehe:) da har jeg lite peiling, var bare den som slo meg. Ikke sikkert den er så dyr om du ikke skal ha den heeelt ny :)

Skrevet

Nye vw sharan :D Ev. caravelle. God plass, store gode biler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...