Gå til innhold

Kaboooom. Kort lunte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klikka fullstendig på mannen i stad.

Samme gamle mølla om å rydde etter seg. Hvorfor er det så forbaska vanskelig å få det på plass?

For noen uker siden så ryddet og organserte jeg huset for ørtende gang. Brukte 3 timer bare på å vaske sofa fodi den lir så møkkete når ungene spise i stua og søler.

Siden mannen min er ukjent med å ta disse store takene, sa jeg at fra nå av skulle all mat spises på kjøkken. Alle fikk egne kasser som vi kan legge klær og leker i, slik at de kan rydde opp tingene sine hver kveld. Vi skal sette over oppvaskmaskin og klesvask hver dag, så vi ikke står opp til rot hve eneste dag. Det tar helt piffen fra meg når det er fullt opp med ale annet som skal ordnes. Vel, jeg ryddet, vasket og laget et godt system.

Nå har jeg omtrent ikke vært innom hjemme pga avslutninger og div. I går var jg borte i 15 timer. Kommer hjem, er sliten etter lang dag, skal legge meg, men da våkner den minste. Sov kanskje 3 timer i natt tilsammen. Står opp og må bruke en time bare for å rydde opp etter at de har spist og sølet rundt i stuene, oppvaskemaskinen er tom og alt står på benken. Bord og alt er møkkete og sofa full av smuler. Han sitter og surfer på nett før han skal reise og bli borte hele dagen.

Ja, det sa klikk for meg. Jeg er ikke stol av å klikke, men er det virkelig meningen at jeg skal rydde etter dem, mens han tar seg tid til å surfe på nettet? Var det min jobb?

Det som irriterer meg mest er at han sier han er så enig i å ha et system så vi slipper å gå i rot hver dag. Men han bare sier det, han følger det jo aldri. Nå klikket det fr meg og jeg sa han like gjerne kunne sagt han ga faen i stedet for å love ting han ikke holder. At ordet hans ikke er en dritt verdt. Ja, jeg var nok ganske brutal, men er så dritlei av at min fritid kun er verdt å rydde etter alle andre i dette huset. At to uker hard innsats bare blir glemt å gitt faen i.

Faen haller, er så forbanna og fortvila. Hva skal til for å få gjennomslag da. Har prøvd å ikke gjøre husarbeid, og da ender huset på grensen til å meldes opp til ekstrem rengjøring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda... Alt arbeid for ingenting... Kjempeirriterende..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...