Gå til innhold

Hva skal dere i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Vi tenkte oss til Bygdøy på folkemuseet skjer visst litt for barn der i dag. Noen andre som har tenkt på det?

Hva skal dere trenger inspirasjon.. Skulle med en venninne, men hun ble syk stakkars. Så blir visst bare oss, men vil gjøre noe hyggelig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboeren min har bursdag idag så vi skal snart vekke han og gjøre stas på han. Etterpå skal vi i familieselskap med middag og kaker. Ikveld blir vel bare kos inne siden det er pisseregn og sterk vind! :)

Skrevet

Vi skal i en barnebursdag også skal jeg på aftenvakt..

Mannen skal ta med barna på grilling i et fantastisk fint vær. Har ikke lyst å jobbe i dag... :P

Skrevet

Vi skal ha sommerfest i borettslaget.

Starter tidlig med lek for barna før grilling osv.

Det blir kjempekoselig selv om sola ikke skinner, men det regner heller ikke.

Skrevet

Vi skal på Inspira science center i Sarpsborg :D hatt lyst siden det åpna. Gleder meg :D

Skrevet

Grilling i fjæra med familien ;) Har pøsregnet heeele uken, men idag er det opphold og 15! grader :) Sommer da :)

Skrevet

Føler meg litt teit, men er det St.Hansaften i dag? Eller er det imorgen?

Skrevet

Vi skal levere ungene til svigermor, og deretter dra på konsert på Grefsenkollen :)

Skrevet

Jeg skal ha kveldsvakt idag, dvs jeg begynner på jobb om 2 timer..blæææ...gubben skal være med noen kamerater og se fotball på storskjerm i valkyreparken(glad jeg slipper det hvertfall..hehe). Barnet er hos sin far.

Blir nok dårlig med st.hans feiring for meg ikveld da jeg har tidligvakt i morgen..gjesp..men på mandag går jeg ut i ferie. Wohoooo :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...