Gå til innhold

Jeg bare lurer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer : -brenner et hus opp eller ned? -Hvor dum går det egentlig an å bli?? -tar det veldig lang tid å kvele ein sjiraff? -må man vær bifil for å stille opp i kombinert? - hva er forskjellen på "kanskje" og… kanskje ikkje?- -er det straffbart å kvele motoren? -hvor tett står øynene når man er trangsynt? -går lynet fortere når det er olja? -får de arbeidsledige nattevaktene dagpenger? -og hva skjer når man blir skremt halvt ihjel, to ganger??- hvis ei gås ser en skummel film, får ho da menneskehud? - Og hvor lenge er snart?...;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har bare vært på FB og stjålet jeg ;)

Skrevet

Nei det var det da. Jeg lurer veldig på hvem måte er jeg? Folk har en tendens til å fortelle meg, hvis jeg feks skal på fest, at jeg må drikke med måte eller feste med måte... Men hvem er nå denne måte? Jeg har ennå ikke vært så heldig å truffet han. Har noen av dere??

Skrevet

Når er snart, er jo et vanlig spørsmål i vårt hus..Da svare jeg ; "etterpå".....Så sjøøner de at det ikke er Nå :).

Og kanskje,det betyr ja,- (mamma sa kanskje, så betyr det ja, har jeg hørt det viskes om i gangene) så da må vel "kanskje ikke" bety nei..??

Resten av spørsmålene dine kan jeg ikke svare på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...