Mamma_til_2 Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 jenta mi på 7mnd elsker og leke med nøklene til bilen og kortmappa hun kan sitte lenge og utforske Jenta mi på 5år elsker og leke med kjøkkenhåndklærne og oppvasktuene mine+ en oppvaktbørste kjøpt på clase olson (tror det skrives slik) som ser ut som en blomst i vase hun lager picnik for bamsene sine Gjør deres barn dette eller leker de bare med leker
Tullsjura Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 Ja, de beste lekene er det som ikke er leker.. Slik som pappas kortmappe, mammas telefon og annet kjøkkenutstyr de finner i skuffen, som stekespader og auser! Fotkrakken som hører til lenestolen er også en fantastisk leke, fordi det er snøscooteren til han på 3, snart 4år. (han kan sitte lenge lenge på den å drømme seg bort å latet som han kjører ræserfort på snøen )
Hobbiten Skrevet 23. juni 2012 #3 Skrevet 23. juni 2012 Ja, "det enkle er ofte det beste" men lurer selv på dette med nøkkelknippe.....de små putter jo alt i munnen, hva med skitne nøkler? Er det kanskje meg som er hysterisk?
Tullsjura Skrevet 23. juni 2012 #4 Skrevet 23. juni 2012 Nei, jeg syns det er litt ekkelt egentlig.. Men minsten på 1år bruker å få låne nøkkelknippet av og til, men ta det ifra han hvis han blir helt besatt på å putte det i munnen..
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. juni 2012 #5 Skrevet 23. juni 2012 Her lekes det med kasseroller, øser og stekespader, også er tomflasker ekstra morosamt
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #6 Skrevet 23. juni 2012 Min vil så gjerne ha bilnøkkelen og helst spise den opp, en siden det ikke er vanlig nøkkel, men kun elektrisk passer det litt dårlig om den blir dynka i spytt
Mikkemafian Skrevet 23. juni 2012 #7 Skrevet 23. juni 2012 Tomflasker er det beste, for de kan 1-åringen gnage på
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 23. juni 2012 #8 Skrevet 23. juni 2012 Min sønn satt seg ned å snakket til en plante, her om dagen. Etterfulgt av lek med sin venn Herr Kasserolle. Vi kjøper ikke leker.. Det trengs slettens ikke
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #9 Skrevet 23. juni 2012 Helt klart ting som ikke er kjøpt i lekebutikken som er mest populært å leke med. Men jeg lagde et eget nøkkelknippe til mini jeg da, kjøpte to nøkkelringer på jernia og satte sammen, satte på en nøkkel til en innedør og det raslet akkurat passelig. Vasket hele greia i zalovann ved behov.. Det aller gøyeste datteren min visste, var boksen med telys. Hadde en boks med telys i flere fager og hun kunne i lang lang tid ta disse ut og inn av boksen. Men måtte passe på da, stearin er vel ikke det lureste å spise på..
Himmel og hav Skrevet 23. juni 2012 #10 Skrevet 23. juni 2012 Små barn er interessert i ting andre bruker. Derfor blir det også krangel om en spesiell bil, selv om det ligger 14 til i kassa, fordi ting er først interessante når man ser dem i bruk. Så det er ikke så rart at kasseroller og nøkler er mer spennende enn leker. Men det går over. Prøv å få dem til å ta i en oppvaskkost når de er 12...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå