Gå til innhold

Er det for mye forlangt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

at mannen kan stå opp med knerten en dag i helga? selvom jeg har permisjon?Hvordan gjør dere det? Trøøttt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke for mye forlangt..

Her har vi alltdi hatt en morgen hver. Har vært ganger der jeg må omtrent kaste han ut av senga da.. :P Men vi har en avtale om at den som sover lenge, den skal ta nattevåk den natta, kanskje det hadde vært noe? Da får jo den som må opp tidlig en hel natt søvn i det minste..

Skrevet

Vi praktiserte at vi hadde en natt og en morgen hver i helgene. Den som hadde natta fikk sove om morgenen.

Skrevet
Vi praktiserte at vi hadde en natt og en morgen hver i helgene. Den som hadde natta fikk sove om morgenen.

Samme her.

Skrevet

Vi byttet også på det, men mest jeg pga han sover så tungt og jeg er jo helt våken før jeg har fått liv i han og må som regel opp på do når jeg først har våknet likevel.

Nå er de så store at vi får sove begge 2 :P

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan de tenker, de som ikke finner det naturlig å dele på de tidlige morgenene? Tror de at det bare er de som liker/har behov for å ligge frempå?

Bare det å få stå opp i fred og ro, uten å måtte prate og være opplagt til en utsovet og morgenfrisk knert, er jo fantastisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...