Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #1 Skrevet 22. juni 2012 Synes det er dårlig utvalg bodyer i disse str. Noen som vet hvor jeg kan finne? I bomull til gutt...
Kliko Skrevet 22. juni 2012 #3 Skrevet 22. juni 2012 Hmm, hadde nok sjekka nette. Stusser litt over at du skal ha boddy i så stor størrelse, men det har sikkert sine grunner så jeg skal ikke synse noe over det Sjekka alle de vanlige butikkene? H&M, cubus, lindex, kappahl, barnas hus? Kanskje sparkjøp?
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 22. juni 2012 #4 Skrevet 22. juni 2012 Hmm, hadde nok sjekka nette. Stusser litt over at du skal ha boddy i så stor størrelse, men det har sikkert sine grunner så jeg skal ikke synse noe over det Sjekka alle de vanlige butikkene? H&M, cubus, lindex, kappahl, barnas hus? Kanskje sparkjøp? Hæ? Synes du det er rart å bruke body på barn som bruker str 92-98? Hvorfor det? Jeg bruker body så lenge barna bruker bleier jeg:) De selger vel body i de størrelsene over alt, h&m, Cubus, name it, barnas hus osv
Maibaby:) Skrevet 23. juni 2012 #5 Skrevet 23. juni 2012 Min gutt er 1 år denne uka og bruker 92- 98 i body, han er stor og lang for alderen og kan ikke gå enda så body er greit da:) så disse små varierer godt i str kan man si;p jeg kjøper på name it og har funnet i str 92 på sørbø også
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 23. juni 2012 #6 Skrevet 23. juni 2012 Min er 18 mnd, og bruker body fortsatt. Er det rart da? Jeg kjøper på nøstebarn.kappahl, Lindex, Cubus osv.
Kliko Skrevet 23. juni 2012 #8 Skrevet 23. juni 2012 Åja, bare jeg som slutta med det tidlig da =p Skjønner jo nÅ at det er helt vanlig Å bruke boddy lenge Min har jo brukt det pÅ vinteren, men ikke pÅ sommeren. Og selv om de bruker bleie gÅr det jo fint ann Å bruke truse Men for all del, ikke noe problem Å bruke boddy heller da
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. juni 2012 #9 Skrevet 23. juni 2012 Jeg fant på spar kjøp, cubus, obs og reflex/barnas hus. Har du sjekket ellos.no?
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #10 Skrevet 23. juni 2012 jeg har også slitt med å finne bodyer i str 98. Skulle gjerne hatt større str også. Sønnen min er veldig lang og stor.
<3guttemamma<3 Skrevet 23. juni 2012 #11 Skrevet 23. juni 2012 Bodyer blir jo brukt så lenge barnet bruker bleie, gjerne til de er tre år:) jeg fant i størrelse 92,98 og 104 på stiligebarn.no til og med uv beskyttelse på dem..
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #12 Skrevet 23. juni 2012 Babyshop. Vi slutta med body når han ble såpass lang. Lettere å skifte bleie når de ikke bruker body lenger. Bleiene holder seg fint på plass uten body.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #13 Skrevet 23. juni 2012 Babyshop i oslo har opptil str 104. Koster 100 kr for 3 og de er kjempefine!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå