Gå til innhold

Hvor finner jeg bodyer i str. 92 og 98?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er dårlig utvalg bodyer i disse str. Noen som vet hvor jeg kan finne? I bomull til gutt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reflex / Barnas Hus / Bare Barn

Skrevet

Hmm, hadde nok sjekka nette. Stusser litt over at du skal ha boddy i så stor størrelse, men det har sikkert sine grunner så jeg skal ikke synse noe over det :)

Sjekka alle de vanlige butikkene? H&M, cubus, lindex, kappahl, barnas hus? Kanskje sparkjøp? :)

Skrevet

Hmm, hadde nok sjekka nette. Stusser litt over at du skal ha boddy i så stor størrelse, men det har sikkert sine grunner så jeg skal ikke synse noe over det :)

Sjekka alle de vanlige butikkene? H&M, cubus, lindex, kappahl, barnas hus? Kanskje sparkjøp? :)

Hæ? Synes du det er rart å bruke body på barn som bruker str 92-98? Hvorfor det? Jeg bruker body så lenge barna bruker bleier jeg:)

De selger vel body i de størrelsene over alt, h&m, Cubus, name it, barnas hus osv

Skrevet

Min gutt er 1 år denne uka og bruker 92- 98 i body, han er stor og lang for alderen og kan ikke gå enda så body er greit da:) så disse små varierer godt i str kan man si;p jeg kjøper på name it og har funnet i str 92 på sørbø også;)

Skrevet

Min er 18 mnd, og bruker body fortsatt. Er det rart da? :P

Jeg kjøper på nøstebarn.kappahl, Lindex, Cubus osv.

Skrevet

Åja, bare jeg som slutta med det tidlig da =p Skjønner jo nÅ at det er helt vanlig Å bruke boddy lenge :) Min har jo brukt det pÅ vinteren, men ikke pÅ sommeren. Og selv om de bruker bleie gÅr det jo fint ann Å bruke truse ;)

Men for all del, ikke noe problem Å bruke boddy heller da :)

Skrevet

Jeg fant på spar kjøp, cubus, obs og reflex/barnas hus. Har du sjekket ellos.no?

Skrevet

jeg har også slitt med å finne bodyer i str 98. Skulle gjerne hatt større str også. Sønnen min er veldig lang og stor.

Skrevet

Bodyer blir jo brukt så lenge barnet bruker bleie, gjerne til de er tre år:) jeg fant i størrelse 92,98 og 104 på stiligebarn.no :) til og med uv beskyttelse på dem..

Skrevet

Babyshop.

Vi slutta med body når han ble såpass lang. Lettere å skifte bleie når de ikke bruker body lenger. Bleiene holder seg fint på plass uten body.

Skrevet

Babyshop i oslo har opptil str 104. Koster 100 kr for 3 og de er kjempefine!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...