Gå til innhold

kjempedilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så fortvilet at jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Har mest lyst å bli borte fra alt. Jeg har en kjæreste som jeg elsker overalt på jord og forstår ikke hva jeg har gjort og satt meg i. Eller på alle måter, men angre noe fælt- For over en måned siden var jeg hjemme og møtte en gammel flamme som jeg har hatt et godt øye til. Jeg ble ganske full og ble av alle ting med han hjem fordi det skulle være et nach der, noe det ikke var. Jeg kjente at dette ikke var riktig i det hele tatt. Jeg var så trøtt og sliten at jeg tenkte at jeg bare ville sove. Jeg la meg ned. Han begynte å fingre meg og jeg sa klart nei. Han respekterte det. Jeg ville gå hjem og da dro han på do. Jeg var så sliten at jeg enda lå i denne senga. Jeg vet ikke om han dro på do for å runke. Når han kom inn igjen kan han ha fingret meg igjen. Jeg sa da et klart nei og han respekterte det igjen. Men han kan jo ha hatt sæd på fingrene, men jeg vet ikke det. Kan man bli gravid av dette? Jeg sa jo at han skulle stoppe og han la seg da til å sove. Han sovnet.Jeg gikk så hjem og angret noe helt for jævlig. Dette skullle bare aldri skjedd. Kjæresten min er knallhard og tolererer ikke slik. Naturlig nok. Jeg burde aldri gjort dette. Han har sagt før til meg at om jeg er noen form for utro kan han aldri stole på meg igjen og det er over mellom på sekundet. Jeg er så helsikas lei meg. Som om ikke det er nok testet jeg positivt på graviditetstest nå. Jeg er 8 uker på vei. Det store sammensuriet er at jeg dro hjem til kjæresten min et par dager etter enne helga hjemme, og vi hadde da sex uten beskyttelse som vi vanligvis bruker. Han sprutet ikke inn i meg da. To uker etter hadde vi sex igjen. Der han kom for fullt inni meg. Da tror jeg eggløsningen min derimot var over. Jeg ventet på mensen, men den kom aldri. Jeg er helt på tuppa her og fortjener ikke noe annet sånn sett.. Men om jeg forteller kjæresten min om d som har skjedd så er det over og ut, og jeg klarer aldri å tilgi meg selv om vi skilles. Jeg har snakket med den gutten hjemme. Han husker ikke om han runket, og om han gjorde det så vasket han fingrene for det bruker han alltid å gjøre,og han fortalte at han alltid spruter alt i toalettet om han gjør det der inne. Men dette stoler jeg overhodet ikke på. Huff..Han kan ha gitt fan i å vaske fingrene. Kjæresten min er nå så lykkelig over at vi venter barn, vårt første. Det samme er jeg, men bare om det er kjæresten min sin. Vi har jo hatt samleie uten noen form for beskyttelse. Hvem er barnefaren her tror du/dere? Jeg klarer ikke sove om natta av dette. Trenger virkelig hjelp. Det svares så motstridende på nettet om dette også med eventuell sæd på fingre. Jeg har tatt en abort før og er helt uaktuelt om det er kjæresten min sitt, men om det er et dumme fylletullet har jeg ikke no valg. Finnes det noe måte å finne dette ut på før en eventuell abortfrist går ut? Vær så snill å ikke skjell meg ut for d jeg har gjort. Har dypeste skam allerede. Trenger noen ord som kan få meg til å ik gå bort fra denne verden for dette er ikke greit.

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Sjangsen for at x er faren er MINIMAL tilregnet 0!

Skrevet

Du kan ikke bli gravid av at han har sæd på fingrene og så fingrer deg!! :) Har ikke fått med deg forplantningslæren du;) Hihi. Du har gjort en feil. Legg det bak deg og gled deg ovr at du og han du er gla i skal hqa barn:) :)

Skrevet

Så kjæresten er den rette? På hvilket grunnlag kan du si det? Takk Juliea og håper du har rett..

Skrevet

Leser på så mange nettforum at det er mulig jo.. Hvis han eventuelt har det på fingrene...derfor så hysterisk.

Skrevet

Sitter bare å gråter her. Takk for støttende ord. Kanskje jeg bør fortelle min kjære om alt? Men da går han fra meg. Detvet jeg.

Skrevet
Leser på så mange nettforum at det er mulig jo.. Hvis han eventuelt har det på fingrene...derfor så hysterisk.

Da hadde jeg villet snakke med legen min, i stedet for å plage meg selv med å lese meninger på forum. Lykke til;)

Skrevet

Tro meg, skal gjøre det, men kan ikke ringe kl 00 og vil da vite om noen andre leger eller vitere her vet noe allerede nå.

Skrevet

Tror sjansen er minimal, men du kan jo legge inn spørsmålet her til jordmødrene, så får du svar fra noen som bør ha mer peiling enn gjennomsnittet :-)

Gjest Miryks
Skrevet

Hvis du var så redd for at han hadde sæd på fingrene, hvorfor tok du ikke bare en angrepille?

Du sier "For over en måned siden var jeg hjemme", og at "Jeg er 8 uker på vei". Da må jo det ha vært MINST 2 mnd siden du var hjemme.

Vet ikke helt hva jeg skal tro.....

Skrevet

Kjære deg Mirykis. Noe jeg ikke tenkte på før det gikk opp for meg at jeg var gravid. Da hadde jo ikke dette vært en sak her heller. et nytter ikke være etterpåklok, nei. Først nå jeg har tenkt på noe sånn. 8 uker på vei regnes fra første dag i siste menstruasjon. Skjønner du. Jeg var hjemme rundt 10 mai..Tusen takk for sympatisk svar utålmodig :)

Skrevet

skjønner at du sitter med dårligsamvittighet. Mest sannsynlig så er det jo kjæresten din som er faren, hvis dere har hatt ubeskytett sex flere ganger. egget lever bare en dag, men sædcellene kan jo leve lenge!

Hvis det faktisk er slik at det er han andre som er faren, er du bare maks uheldig!

Er du helt sikker på at du er 8 uker på vei da? har du vært på ultralyd?

Tror jeg ville dratt på en ul undersøkelse, og fått mer forståelse for hvor langt på vei. Og som du sier, kjæresten din vil ikke tolerere hva du har gjort, ( da høres det ut som du ikke har tenkt til å si noe til han og)

Spørsmålet er vel kanskje heller: Vil du selv klare å leve med å aldri fortelle kjæresten din dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...