Gå til innhold

Andre som tenker på å ikke vite kjønn?


SMK

Anbefalte innlegg

Diskuterer med min samboer om vi skal vite kjønnet eller ikke.. Jeg har lyst å vite, men samboer ønsker ikke å vite dette. Sier det blir ekstra spennende fremover.. Og det blir det jo! Så vurderer å ikke ønske å vite kjønnet på ul om tre uker..

Er det andre som tenker det samme? Som vil vente med kjønnet til barnet er født? Eller er det bare rart ?;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har vi valgt å vente til fødsel med å vite kjønn :9 det er ekstra spennende :) vi har også to barn fra før som vi gjorde det samme med og angrer ikke et sekund. Her var vi enige om å ikke vite det :) så da var det ingen diskusjon....lykke til med valget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også valgt å ikke vite :) Angrer ikke i det hele tatt. Ikke ender jeg opp med å kjøpe masse ting jeg ikke vet om jeg kommer til å bruke eller ikke heller, som en del av mine venninner som vet hva de får har gjort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng. Kjøper vel kun litt ting i nøytral farge for den første tiden.. Resten kan jo kjøpes når barnet er født..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på ultralyd for 2 uker siden og der kunne de se hva det var, men vi hadde rett og slett bestemt oss for å ikke vite på forhånd :) Visste ikke sist heller, og det anbefales på det sterkeste! Var en hel fantastisk følelse da de sa hva det ble!

 

Når det kommer til innkjøp så trenger man bare bittelitt til den første tiden, og dette kan jo gødt være hvitt/beige/brunt. Resten kan jo shoppes etter at man har kommet hjem hvis man er i form + at du kan ønske deg en del klær og si at du vil helst ha i de minste str. av de nærmeste feks. Vogn og andre store ting er kanskje grei å safe seg med nøytralt uansett hvis de skulle si feil kjønn. For det skjer jo også...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er sant. Er flere jeg kjenner som trodde de fikk jente og de fikk seg et sjokk på sykehuset da en gutt kom ut.. De hadde handlet alt i rosa/lilla..;) stakkars gutt. He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begge erfaringer fra før, og syns på en måte det var greit å ikke vite, med jenta visste jeg hva det ble, men klarte likevel ikke å være sikker i meg selv på hva det ble før hun kom til verden. Derfor skal vi la det bli en juleoverraskelse denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heller vel mer og mer mot å la det bli en juleoverraskelse her også;) det virker spennende å ikke vite selv om jeg på en annen side tenker at jeg vil vite det.. Det spiller ingen rolle hva det blir selvsagt.. Bare det er friskt. Det er det som er viktig. Men alle rundt meg har liksom en mening om at det er galskap å ikke ville vite det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen vil vite, jeg er usikker.

Men det gjør navnedebatten lettere da ;) Tror vi kommer til å ende opp med å ville vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammantil2prinser

Diskuterer med min samboer om vi skal vite kjønnet eller ikke.. Jeg har lyst å vite, men samboer ønsker ikke å vite dette. Sier det blir ekstra spennende fremover.. Og det blir det jo! Så vurderer å ikke ønske å vite kjønnet på ul om tre uker..

Er det andre som tenker det samme? Som vil vente med kjønnet til barnet er født? Eller er det bare rart ?;)

Vi skal heller ikke vite kjønn!:) så spennende synest jeg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler å ikke vite. Vi visste ikke med de to første, og det var kjempespennende. Veldig spesielt når du får nurket i armene og får vite hvilket kjønn det er, da har du gått såå lenge og undret og tenkt på hvilket kjønn det er.

Denne gangen skal vi vite det, bare for å ha prøvd det også. Jeg var litt usikker, men mannen ville vite denne gangen, så da tenkte jeg at det var greit, siden vi ikke visste noen av de andre gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...