Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #1 Skrevet 22. juni 2012 Nå er jeg drittlei av å sørge over en idiot av en barnefar som stakk for tre måneder siden. Har grått dag ut og dag inn. Hadde jeg ikke vært gravid hadde jeg vært "out there" for lenge siden, om ikke annet for å finne en rebound. Har jo kjempelyst å date noen nå også, men vet ikke helt hvordan man skulle treffe noen i en sånn her situasjon? Hva tror dere, har nettdating noe for seg? Eller må jeg pent vente til ungen er ute, og den er stor nok til at jeg kan få barnevakt? Hvordan forklarer man evt situasjonen man er i? Jeg er jo ikke kommet over barnefaren etter 3 måneder akkurat, og kanskje ikke klar for nytt forhold nå, men.... Noen som har prøvd dette? Eller som bare har synspunkter?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #2 Skrevet 22. juni 2012 På den ene siden så kan det være godt å få fokus bort fra bf, få bekreftelse på deg selv osv. Men du skal også være obs på at nettdating også består av mange "nederlag" som kanskje kan være ekstra såre akkurat nå. Bare vær litt bevisst på dette. Trolig er det best om du er helt åpen og ærlig ift at du er gravid og bf er ute av bildet. Den rette mannen som ser DEG kan jo finne deg hvis du skriver en god beskrivelse av deg selv som person Vær også litt obs på at det er maaange menn som bare er ute etter litt lettvint sex, og at det også er noen som tenner på gravide og derfor vil "utnytte" deg. Hvis du er bevisst din rolle i det og hvilke forventninger du har, så why not. Mener jeg nettopp har hørt om en annen gravid som er inne på Sukker nå, så du er nok ikke den eneste! Uansett - glem han som har gått fra deg, sett pris på barnet du venter, tro på deg selv - og lær å nyte livet igjen. Lykke til!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 22. juni 2012 #3 Skrevet 22. juni 2012 Jeg datet litt:) mest for moro da, Moro uten sexen... Møtte en super mann 10 uker etter fødsel, Men det var på byen da. Vi var sammen ca et År
Isola&Lille+julegave Skrevet 23. juni 2012 #4 Skrevet 23. juni 2012 Jeg datet masse da jeg var gravid. Kjør på!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå