Gå til innhold

Hvorfor gidder dere å gifte dere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

... når nesten 50 % blir skilt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var de resterende 50% vi satset på, da...

Skrevet

Samboere inngår også i den statistikken da ;)

50% av alle ekteskap og samboerskap oppløses, men som Himmel og hav sier, vi velger jo å tro vi er av de 50% som klarer holde sammen..

Skrevet

Må jo ha litt "action" i livet vel.. og så er det jo alltid morsomt å gi folk noe å spørre om :)

Skrevet

Fordi jeg er en gambler, hoho

Skrevet

Vi også :) <3 Har troen jeg :)

Vi giftet oss ikke fordi vi ville redde forholdet (slik jeg tror litt for mange gjør) Vi ble skikkelig kjent før vi giftet oss,vi giftet oss fordi vi har troen på kjærligheten oss imellom skal vare livet ut,men hva som skjer om 10-20-30-40 år gidder vi ikke tenke på nå,koser oss i nuet og lever godt sammen,får barn, bygger hus,drar på ferie osvosv :)

Passer på at ting ikke glir ut i det rutinerte kjedelige :)

At folk skiller seg er jo mange forsjellige grunner til,litt for mange av grunnene er mangel på tilgivelse å for lite respekt for hverandre.

Kunnet skrive i evigheter mine synspunkter på dette temaet men det gidder jeg ikke nå :)

Syns mange tar for lett på alt nå til dags..Ikke villig til å kjempe for det som betyr noe(nå snakker jeg om forhold og slikt da )

:)

Skrevet

Det er jo enda større sjanse for samlivsbrudd for samboende enn for gifte.. Sier statistikken i alle fall:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...