Gå til innhold

Vannkopper - hvor raskt kommer prikkene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oppdaget første prikk på sønnen min i går ettermiddag. uten at jeg egenlig skjønte hva det var. Måtte hente han i bhg i dag pga vannkopper. Han hadde kanskje 10 prikker tilsammen, men det kom ingen flere utover kvelden. Han har overhodet ikke virket syk heller. Men, jeg må si jeg er litt spent på hvordan han ser ut i morgen.

Hva er sjansen for at vi er heldige og slipper unna med noen få kopper? jeg mener, siden det var kommet så få iløpet av hele dagen? Jeg har liksom sett for meg at de popper opp som villmenn, men det kan kanskje ta mer tid?

Hva er deres erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kom det ganske mange første døgnet altså, over natten hadde de "ynglet" veldig ;)

Men det fortsatte å komme nye i minst enda et døgn, tredje dagen så de ut som prikketroll, tett i tett på mage, rygg, ansikt, rumpe, tiss, hodebunn og ben, de verste kom i ører, på øyelokk, inni rumpa og slike steder..

Kanskje dere er heldige.

Skrevet

Jeg så en "kvise" den ene dagen, ca 10 prikker dagen etter og uendelig mange prikker dagen etter det igjen. Og de forsatte å komme i hvertfall 4-5dager før de stoppet å komme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...