Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #1 Skrevet 22. juni 2012 http://hagemor.blogspot.no/2012/06/beskytt-barna_9966.html?spref=fb Så enig!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #2 Skrevet 22. juni 2012 Så utrolig bra skrevet, kunne nemlig ikke sagt det bedre selv!! Og jeg er så godt som 100 % lik denne dama i det hun sier om barna sine..
Appelsindyret Skrevet 22. juni 2012 #3 Skrevet 22. juni 2012 I USA er lekeapparatene i parker, skoler og barnehager o.l nå blitt så kjedlige... Ingen av dem "utfordrer" barna på noen som helst måte. Hvorfor? Jo produsentene er livredd for å bli saksøkt! :S Sånn som trenden i USA er nå og har vært en stund så saksøker jo alle, alle for alt Trist at det går ut over barna... de ser visst ikke at de behandler barna sine som om de skulle ha vært eggeskall De kommer til å vokse opp og ikke tåle noen ting :S Skummel utvikling spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #4 Skrevet 23. juni 2012 haha, ja hørte en mann i Amerika som har saksøkt Colgate for at det ble ikke slik som på reklamen da han pusset tennene sine...! Men ja, det er bra skrevet. Unger må få lov å ramle å slå seg! Man passer jo på ungene selv om de slår seg, det handler om å ha på redningsvest, bruke sykkelhjelm, ta av sykkelhjelmen hvis de skal klatre i trær, lære de å sitte i ro når de spikker med kniven, ha på nok klær så de ikke fryser etc.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. juni 2012 #5 Skrevet 23. juni 2012 Enig. Barn i dag blir veldig overbeskyttet og blir ikke selvstendige før de er 30. Tror mange undervurderer barna sine.
Gjest sandyBay1 Skrevet 23. juni 2012 #6 Skrevet 23. juni 2012 Gud som vi hadde det gøy på 70 og 80 tallet - hvor vi klatret høyt, ramlet ned igjen og fremdeles levde Stod på skøyter ned en bakke uten hjelm Gutta bandt fast oss jentene tl ett tre i skogen, og vi måtte vente til de ville hente oss, Thjihi Jammen godt jeg ennå lever P.s kunne ramset opp i det uendelige her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå