Gå til innhold

selvstendig næringsdrivende


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som jobber i skatteetaten her som vet om alle som leverte selvangivelse som selvstendig næringsdrivende, ikke får skatteoppgjøret sitt i denne omgangen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg drev selvstendig med AS fikk jeg aldri skatteoppgjøret før i oktober. er senere frist for å levere næringsoppgave, er ikke før i slutten på juni det som jeg har forstått!

Skrevet

Nei jeg vet det var slik før. Er ikke as her da. Men nå står det jo at de tar det fortløpende. Derfor jeg lurer på om jeg har mulighet til å få skatteoppgjøret nå på mandag. :)

Skrevet

Fristen for levering av næringsoppgaven er siste dag i mai.

Har drevet som selvstendig i snart 8 år og har aldri fått skatteoppgjøret før i okt.

Skrevet

Mannen min er selvstendig og vi fikk beskjed om at vi ikke ville få oppgjøret i juni, det er bare vanlige skattebetalere som før første runden.

Vi ville få det så fort det var ferdig utregnet, enten juli, august, september eller senest oktober.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...