Himmel og hav Skrevet 22. juni 2012 #5 Skrevet 22. juni 2012 Absolutt. Jeg er Grevinne av vaskerommet og rododendronbedet, og jeg styrer mitt rike med en fast og kjærlig hånd.
Gjest sug lut Skrevet 22. juni 2012 #6 Skrevet 22. juni 2012 Nei, men jeg har alt som trengs for å bli det, jeg er streng men urettferdig.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 22. juni 2012 #8 Skrevet 22. juni 2012 Jeg er Dronningen av Stratos
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #9 Skrevet 22. juni 2012 Yes! I am: Master of the house, keeper of the zoo Ready to relieve 'em of a sou or two Watering the wine, making up the weight Pickin' up their knick-knacks when they can't see straight Everybody loves a landlord Everybody's bosom friend I do whatever pleases Jesus! Won't I bleed 'em in the end!
Himmel og hav Skrevet 22. juni 2012 #10 Skrevet 22. juni 2012 Yes! I am: Master of the house, keeper of the zoo Ready to relieve 'em of a sou or two Watering the wine, making up the weight Pickin' up their knick-knacks when they can't see straight Everybody loves a landlord Everybody's bosom friend I do whatever pleases Jesus! Won't I bleed 'em in the end! Master of the house? Isn't worth me spit...
Gjest Heartbroken Skrevet 22. juni 2012 #14 Skrevet 22. juni 2012 Yes, I'm Lady Laidback, mistress of the couch.
bitthen Skrevet 22. juni 2012 #16 Skrevet 22. juni 2012 De kaller mei lady bitthen. Har ikke efternavn- som det sømmer sig en av min klasse. Jei bor på et koselig lille gods vest i landet. Det ligger sjenert til på min lille øy som har vært i familien i århundreder. Jeg menger mig med Gisken og Ari, og er fast gjest i Stordalens tågaparty, samt Aschehougs lille søte havefest. Akkurat nå koser jei mei på min lille såmmerresidens vid fjorden - deilig. Champagne og kanapeer twentyfourseven. Martha og Ari hilser :-) tathaa :-)
Mrs. Kaizer Skrevet 22. juni 2012 #19 Skrevet 22. juni 2012 Oh yes! De har nå gleden av å prate med selveste Diva Primadonna Klara of the Camelland, wellknown for a huge cameltoe! ( å, dæven! Der var vinflaska tom, gitt!:-)
Musemorbr / Skrevet 22. juni 2012 #21 Skrevet 22. juni 2012 Jeg har vokst opp med en militærtittel jeg da. Lenge siden jeg har tenkt på det, men jeg ble faktisk kalt Kommandanten av fjertholmen.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #23 Skrevet 22. juni 2012 Kommandør Anders Behring Breivik Kommanduer Anders and BURing bretvedt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå