Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 22. juni 2012 #1 Skrevet 22. juni 2012 Her går det litt opp og ned,men ganske ofte vil hun ha mat hver 2 time,spesiellt på ettermiddagene når hun ikke sover så mye..På dagtid går det stort sett 3 timer i mellom,men innimellom 2 timer...Sover mellom 4-6 timer i strekk på natta...Er 9 uker gammel...
anonym91 Skrevet 22. juni 2012 #2 Skrevet 22. juni 2012 er vell hver 3 time som er "normalt". men litt etter behov når de er så små. tror eg amma litt oftere. men om ho såv så vekkte eg ho ikkje for og amme. ho var stor og hadde ikkje "behov" for ekstra mat. men var dager ho hang i puppen stortsett helle dagen og
Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 22. juni 2012 #3 Skrevet 22. juni 2012 Min er sju uker og spiser ganske likt din; ca hver 2-3 time på dagtid og lengre økter på nettene. Sover ca. fra 21-03, deretter neste måltid i 6-7tia...
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 22. juni 2012 #4 Skrevet 22. juni 2012 Ja, det er jo så forskjellig. Min lille har ikke gått mer enn tre timer uten pupp enda og han er straks åtte måneder...! Da han var rundt 8-9 uker kunne han spise hvert 30. minutt og det lengste han sov i strekk var 20 minutter (ja, også på natta). På det verste gikk jeg en hel dag med max 38 minutt mellom amminger!!! Ikke rart han gikk fra 2,9 kilo til 7,9 fra fødsel til tre måneder! Etter hvert oppdaget vi at han hadde fått en skade ved fødsel, så puppen har nok fungert som trøst, smertestillende, mat og koooos... (han er forresten nesten helt frisk nå) ;-)
1down Skrevet 22. juni 2012 #5 Skrevet 22. juni 2012 Jeg ammet hver 2. time på dagtid og 1 gang i timen på kveldstid fram til hun var ca 5 mnd. Til gjengjeld kun 1 el max 2 ganger om natta
KonTiki Skrevet 23. juni 2012 #6 Skrevet 23. juni 2012 Lillegull er 8 uker, han sover 6-9 timer om natta uten mat og han vil ha mat ca hver 2 time på dag/kvelden. Han er en stor gutt på snart 7 kg og 62 cm :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå