Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #1 Skrevet 22. juni 2012 Jeg har fast 60% stilling, men jobber ekstravakter så det tilsvarer mellom 90-100% hver måneden.. Hvordan vil min utbetaling pr mnd beregnes da???
anonym91 Skrevet 22. juni 2012 #2 Skrevet 22. juni 2012 du må levere doukumentasjon fra de siste 10 mnd så rekner det ett gjennomsnitt tror eg.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #3 Skrevet 22. juni 2012 Spiller ingen rolle hva det står på kontrakten din, det er lønnen du har utbetalt som lager grunnlag for foreldrepengene dine. Du får gjennomsnittslønnen som grunnlag, men du har vel ikke jobbet 90% natt i svangerskapet, det er vel ingen arbeidsgivere som tillater det? Nattarbeid er jo direkte skadelig for fosteret, noe som er godt dokumentert og derfor få arbeidsgivere som tillater av gravide ansatte...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #4 Skrevet 22. juni 2012 Spiller ingen rolle hva det står på kontrakten din, det er lønnen du har utbetalt som lager grunnlag for foreldrepengene dine. Du får gjennomsnittslønnen som grunnlag, men du har vel ikke jobbet 90% natt i svangerskapet, det er vel ingen arbeidsgivere som tillater det? Nattarbeid er jo direkte skadelig for fosteret, noe som er godt dokumentert og derfor få arbeidsgivere som tillater av gravide ansatte... Oi, sorry, aner ikke hvor jeg fikk natt fra, men jeg synes så tydelig jeg leste at du jobbet 60% natt jeg
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #5 Skrevet 22. juni 2012 Takk for svar! Nei jeg er bare 7 uker på vei og jobber ikke natt! Ble bare littbekymret om hvordan økonomien ville være når jeg skal ut i permisjon visst de kun så de 60 % jeg har fast... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå