Gå til innhold

Så var den kvelden ødelagt for min del...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Logget inn på facebook og der lå det en mld fra en ukjent med kompliment på bildet mitt, (har lukket profil så ble overrasket over dette), lo litt av det som sto der og viste meldingen til min samboer. Han sa at jeg fikk legge ut et oppdatert bilde så fikk vi se om det kom noen sånne meldinger igjen. Snakk om å være ufin!

Sa til han at jeg er fullstendig klar over at jeg ser sliten ut, men det er vel normalt når man har en liten en.

Er såret og lei meg og finner senga, så kan han bare sitte der med ufinhetene sine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Logget inn på facebook og der lå det en mld fra en ukjent med kompliment på bildet mitt, (har lukket profil så ble overrasket over dette), lo litt av det som sto der og viste meldingen til min samboer. Han sa at jeg fikk legge ut et oppdatert bilde så fikk vi se om det kom noen sånne meldinger igjen. Snakk om å være ufin! Sa til han at jeg er fullstendig klar over at jeg ser sliten ut, men det er vel normalt når man har en liten en. Er såret og lei meg og finner senga, så kan han bare sitte der med ufinhetene sine.

å kom igjen, ikke vær så nærtagende da! Ta det som en spøk, klart han ikke sa det for å såre deg. Såpass må du tåle spør du meg.

Skrevet

Han ble vel sjalu. Hev deg over det!

Skrevet

Det hadde jeg tatt som en spøk! I dag i hvert fall, men jeg skal love deg at det er dager jeg hadde løpt under dynen jeg også..

Men hvis du er sliten, så er sikkert sengen den beste plassen for deg uansett...

Skrevet

Du virker veldig nærtagende....

Skrevet

skjønner att du ble lei deg! Det hadde jeg også blitt!

Gjest Heartbroken
Skrevet

Det var slett ikke fint sagt i det hele, og jeg skjønner at du ble lei deg.

Det høres ut som mannen din ble sjalu, og prøvde å jekke deg ned. Du får fortelle han at usikre mannfolk er skikkelig usexy!

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Dere som mener at HI er nærtagende og det er greit å spøke, bruker dere å prate dritt til hverandre ti vanlig? Dere og mannen?

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet

Æsj for en teit kommentar! Den var ufin synes jeg. Han ble sikkert sjalu og/eller hadde en dårlig dag, men det er ingen unnskyldning.

Skrevet

Ufint av han rett og slett! JA, av og til ser man utslitt ut, men man trenger overhode ikke at mannen bekrefter det!

Skrevet

Det var dårlig gjort.. Trenger ikke ødelegge gleden sånn!

Uansett så tror jeg ikke du ser så annerledes ut :) han er nok sjalu!

Skrevet

Det hadde jeg tatt som en spøk! Men så sier vi sånt til hverandre hele tiden da :P

Skrevet

Var ikke akkurat det hyggeligste han kunne sagt, men han følte seg kanskje truet; en fremmed mann gir hans dame komplimenter ;)

Men synes kanskje det var å overreagere en smule å kalle kvelden ødelagt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...