Gå til innhold

Hadde dere orket å

Anbefalte innlegg

Skrevet

være mange år i et forhold uten eller med svært lite sex, når det andre fungerte? Grunnen til ca null sex er manglende lyst hos partner, uten medisinsk grunn. Noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Det er bare frustrerende.

Skrevet

Nei, det tror jeg dessverre ikke :/

Ikke hvis det hadde vært slik fra begynnelsen av. Hvis det var noe som hadde kommet til etter et lengre forhold og det f.eks. var sykdom som lå bak den manglende sexlysten, så hadde jeg fortsatt. Men "bare" manglende lyst, nei, det tror jeg ikke jeg ville orket. Men der er jo folk forskjellige også, jeg har et forholdsvis stort sexbehov og ville gått på veggen om jeg måtte sove sammen med en mann jeg begjærte hver natt uten at det ble noe på meg ;)

En annen ting er at det er en god del menn som mister sexlyst pga fysiske forhold som de ikke er klar over selv, f.eks. begynnende hjertesykdom og annet, så det er absolutt en tanke å be mannen sjekkes ordentlig av en lege som tar dette på alvor....

Skrevet

Ikke dersom partneren ikke var villig til å forsøke å løse problemet, nei. Om partneren virkelig gikk inn for å finne ting som kunne øke lysten, var villig til å prøve ulike ting osv, men lysten likevel ikke økte så ville det blitt noe annet tror jeg, men har inntrykk av at i forhold der en ikke har noen lyst så er ikke vedkommende så veldig interessert i å jobbe med dette heller...?

Skrevet

Ja, det hadde jeg orket. Selv om jeg liker sex er det ikke veldig viktig for meg. Det hadde vært værre å avstå fra sjokolade.

Skrevet

Nei, hadde aldri vært i et forhold med lite/ingen sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...