Gå til innhold

Hva skal dere i morgen? Har dere noen tradisjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når begynner dere grille f.eks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en tradisjon med at hele slekten (alt fra grandtanter\onkler til tremenninger ++++ ) møtes for å grille og drikke. Dette starter som regel i 7-8tiden på kvelden.

Iår blir jeg hjemme. Er meldt regn, og syns ikke at gutten min på 2år har noe der å gjøre. Er jo etter hans leggetid. Grilling dropper vi, men blir nok middag i 4tiden.

Gjest Miryks
Skrevet

Ingen tradisjoner. Har invitert mine foreldre til grilling (hans foreldre bor 2 timer, og 3 dager unna), på søndag. Ikke noe mer enn det.

Skrevet

Her blir det gjemmelaget pitsa.

Skrevet

Nå er jeg lei av skrivefeilen din! Det heter PITZA!!!!!!

Skrevet

Skal på en fest jeg IKKE har lyst til å dra på

Skrevet

vi skal i bryllup! Vanligvis er det felles feiring med hele bygda, kanskje ungene reiser med barnevaktene en tur...

Skrevet

Evt så heter det "pizza" ;-) og "Hjemmelaget"

Skrevet (endret)

Akkurat dette har vi ingen tradisjoner på enda...heldigvis :P I morgen er det meldt pøsregn og tordenvær her, så jeg tenkte vi diskret hopper over hele feiringen og heller lager det ekstra koselig til hjemme med levende lys, taco, litt snop og en koselig film for alle.

Endret av Alva♂♂♂♀
Skrevet

Det skal være pølser. Helst stekt på bål, men vi får se om vi orker dra på arrangementet som er her i bygda. Gutten vår er så liten, så vi tar det som det kommer etter vær og lyst. Ellers pleier jeg noen år å ha rømmegrøt, men i år har jeg glemt å kjøpe det, og sansynligvis er lokalbutikken utsolgt. Kose oss skal vi uansett, og kalkunpølser det blir det. :D

Skrevet

Tar båten ut til Husøya, griller og koser oss. Ungene løper rundt med fyrstikker og svir av kratt og lyng.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Grilling på stranda i 19 tiden, også tennes bålet kl 22. Gøy for små og store:)

Skrevet

Vi har en flott tradisjon der hele bygda samles, har alskens konkurranser, leker og quiz for store og små, grilling, rømmegrøt og digert bål om kvelden.

Veldig stas! :)

Skrevet

Når vi var små dro vi opo til et vann, hadde med engangsgrill eller pølser på termos. Mamma, pappa, søstern, mormor og morfar. Gode minner!

Vi har vel ikke vært like flinke til å holde på den tradisjonen :-( I morgen skal vi passe ei nydelig venninne av datteren vår, da foreldrene gifter seg. Håper på finvær i forhold til brudeparet, men det er spådd drittvær... Da griller vi under tak og ser litt på Hinkel Pinkel inne ;-)

Skrevet

det er vel pizza dere er ute etter?

Skrevet

Har ingen tradisjoner. dessverre. Men siden jeg har baby nå, så får jeg snart tenke på å starte ny tradisjon :)

Skrevet

Har INGEN tradisjoner, og misliker det sterkt. Skulle ønske alle merkedager hadde like sterke tradisjoner som julaften, så slapp man å tenke og planlegge så mye selv, liksom ...

Har for øvrig ingen planer :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...