Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #1 Skrevet 22. juni 2012 Og tenker dere noe på det? Jeg mener, det er jo en litt trist dato,en offentlig sørgedag. Men man har selsagt ikke kontroll på når fødselen setter igang, så det nytter jo ikke å henge seg opp i. Er det noen andre som også har tenkt litt på dette? Jeg har termin 8 juli..
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. juni 2012 #2 Skrevet 22. juni 2012 et vennepar av oss har bryllupsdag den dagen. Det er en dato mange forbinder mye trist med, men man har jo også sine egne fine minner. Og ved en markelring er det selvsagt det de markerer, ikke det andre. En annen jeg vet om har bursdag 11 september. Det blir jo det samme, ikke noe man kan få gjort noe med.
julibebis12 Skrevet 22. juni 2012 #3 Skrevet 22. juni 2012 Jeg har termin 28 juli Er jo synd hvis den kommer 22, men skjer det så kommer jo det til å være lykkens dag for meg uansett:) Tenker egentlig lite på det..
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #4 Skrevet 22. juni 2012 Jeg har termin 22.juli. Jeg tenker i grunnen ikke så mye på det. Kommer babyen den dagen så gjør den det. Da blir uansett den dagen forbundet med noe helt annet for oss, det er bare en dato det som alt annet.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #5 Skrevet 22. juni 2012 Tenk heller på de som fikk i fjor. et vennepar av meg fikk 21 juli, dagen etterpå var nesten ungen "glemt" og der satt de på sykehuset, lykkelig over sitt første barn mens "alle" andre kun var opptatt av alt det fæle som hadde skjedd. jeg skulle settes i gang 11 september, men hun kom heldigvis av seg selv den 10.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #6 Skrevet 22. juni 2012 Fikk baby 22.juli i fjor. Hun kom kl.20:30. Var helt surrealistisk. Jeg hadde ikke fått med meg noe og det var veldig rart å sitte med et nytt liv i armene og få vite om og å tenke på alle dem som hadde mistet sine liv og sine barn. Vi skal feire 1-årsdagen 23.juli på bestemor sin 90-årsdag. Gjør det slik i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå