Gå til innhold

Noen som har erfaring med Elixia/trener der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å begynne. Noen som kan si om litt hva de syntes? Er intensiviteten høy på timene? Er det for alle, eller trenings"freaker"? :) Alle erfaringer tas i mot med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trener på elixia, både gruppetimer og egentrening syns det er helt supert :) trening i gruppetimer er helt hva de gjør det til selv, men er du innstilt på og virkelig få noe ut av timene så gjør de underverker, de har jo timer for alle, fra nybynner til kropsbygger til senior :) og har du barn så er barnepassen på elixiasenteren super, fantastiske folk som jobber og det er med i medlemsprisen pluss at dersom eventuelle barn er store nok fra 4 år så harr noen senter barnetrening ala bevegelse med og uten ball rokkering ol med musikk, min jente danser zumba for barn hvær søndag :) gå inn på elixia sine sider alt står veldig bra forklart :)

Skrevet

Er nybegynner og har ikke trent på flere år og drasser noen kg for mye. Er redd det skal være alt for hardkjør på gruppetimene og bare fit people :) Er gira på å komme ordentlig i form, men håper på en rolig start. Når bruker det å være minst og mest folk å trene der? Takk for svar.

Skrevet

hehe Garanterer deg at du ikke er den eneste som har noen kg for mye på elixia :) men ingen som trener der bryr seg om hvordan du ser ut :) noen timer er harde men som sakt så har de timer for alle, annbefaler deg og gå på ditt nermeste studio og snakke med de som jobber der, de er trivelig :) og nå har de jo kampanje på avgiften og :) du får jo to timer med personlig trener som kan hjelpe deg med og sette opp treningsprogram og kan fortelle deg omm hvilke timer som passer for deg, ganske genialt :)

Skrevet

Godt å høre ;)

Nøyaktig hva gjør man på de to personlig-trener timene? Hva snakkes om osv?

Skrevet

Hva du ønsker ut av treningen din, du får opplæring på div apparater, egentlig alt som har med deg og trening og gjøre ingenting farlig :) Annbefaler deg virkelig ett medlemskap, det har virket for meg ;)

Skrevet

Jeg har jobbet i ELIXIA i nesten et tiår, på ulike klubber, og kan nesten garantere at du finner gruppetimer til ditt nivå. De har en god bredde på treningsmenyen og det e stort sett noe for enhver smak. Det er jo lokale forskjeller, og forskjell på hvor store klubbene er.

Hvor i landet bor du?

Skrevet

Sandnes. Vet du noe om det sentret? Kan du fortelle litt om elixia? Hva er bra og mindre bra? Jeg har sjekket hjemmesiden, men er redd for at det blir veldig tungt. Jeg har tidenes dårligste kondis og tenker å starte med å gå fort på tredemølla før jeg går over til jogging. Gruppetimer vil jeg også. Hva passer for en nybegynner?

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...