Gå til innhold

Veldig skuffet over en av mine beste venner :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

KORT fortalt: Vi er så godt som bestevenner. Vi har hatt sex et par ganger og rotet en liten periode, men det er vi ferdige med, vi er kun gode venner. Nå har han fått seg ny dame, og siden han fortalte henne om meg og han, så vil ikke hun at han skal være med meg.

Så nå har han sagt at "han trenger litt tid". Men jeg er sint og skuffet over at han bare kan kutte meg ut sånn :( Skal jeg bare vente da?? Har bursdag idag, men har ikke hørt noe fra han. Han skulle egentlig være med meg, men jeg fikk altså beskjed igår om at han ikke kunne være med meg likevel, fordi nye damen ikke likte det. Jeg sa at hun kunne være med og alt, men han sa at nei, han hadde tatt en avgjørelse og sto for den.

Føler meg sint på henne for at hun tar fra meg en av mine beste venner. Vet han ikke kutter meg ut, men da kunne han vel i det minste ha sagt gratulerer med dagen?? Er jeg helt urimelig?! Skal jeg bare godta å bli satt på vent til HUN synes det er greit at jeg er med han..

Nei.. har mest lyst å kutte han ut! *Sint*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han sagt til henne at dere har hatt sex, kan jeg skjønne henne til en viss grad altså. Men han kunne sagt gratulerer med dagen til deg!!

Skrevet

tror det er sånn jente-greie. når mine guttevenner får dame, forsvinner de helt...oxo dukker de opp igjen når de er single.

noen jenter skjønner ikke at gutter og jenter kan være BARE venner selvom de tidligere har hatt seg litt.

Skrevet

Skjønner henne egentlig godt jeg da. Tror ikke jeg hadde likt det om mannen min var venn med jenter han hadde ligget med. Dere har jo bevist at det er mer der enn bare vennskap, så du kan jo ikke bli sint på henne.

Skrevet

Uansett, han kunne ha sagt gratulerer med dagen til deg :/

Send han en mld, skriv: Gratulerer med dagen til meg :(

Med lei-seg-smilefjes

Skrevet

Skjønner hva du mener. Nå har ikke jeg hatt sex med noen av mine bestevenner, men med en gang de får seg kjæreste blir jeg kuttet ut. Jeg blir sett på som en "trussel" ifølge kjærestene, og det syns jeg er veldig dumt...de kommer tilbake når de er blitt singel, mn da er det fort gått 1-3 år, og man vokser myye på den tiden altså..

Du må jo bare respektere hans ønsker, og kanskje forholdet ikke varer så lenge. Men jeg syns virkelig han kunne sendt en sms på bursdagen din!!

Skrevet

Forstår henne dessverre litt. Dere har hatt sex. Det beviser at dere er/har vært mer enn gode venner. Har du mer enn bare vennefølelser for han, siden du virker litt knust?

Skrevet

Skjønner godt at hun ikke vil at han skal ha kontakt med gamle elskerinner. Kom over det!

Skrevet

Jeg har ikke følelser for han, så er ikke knust på den måten. Bare skikkelig lei meg for at han kutter meg ut som venn, pga en ny flamme. Vi snakker om alt sammen, som bestevenner, det er han enig med. Derfor dette kom som en stor overraskelse for meg. Og det sårer meg dypt at han ikke kunne sendt meg en ussel melding engang..

// HI.

Skrevet

Skjønner henne meget godt faktisk. jeg ville ikke likt hvis min kjæreste hadde et nært vennskap med tidligere elskerinner.

Av samme grunn har jeg ikke så mye kontakt med min tidligere elsker.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...