Gå til innhold

Fy faen bedritne mannfolk altså:((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gammel bil som mannen min på død og liv skulle ha på service før vi dro på ferie, advarte mot og la seg lokke til alt mulig som måtte fikses på denne gamle kjerra. Men tror dere han hørte på meg?

Nei så nå har han svidd av nærmere 14000 kroner på bilen som er vedt max 18000 kroner:( Er så forbanna og kjenner jeg koker av sinne, truet i sted med og gjøre det slutt og flytte fra han.

I tillegg driver han og kneller om at vi bruker pengene feil og at han alltid er blakk, er det rart når han kan svi av 14000 kroner på en halvgammal bil som ikke er verdt nåla i høystakken?

Føler at ferien er ødelagt pga hans prioriteringer. Ungene dro ut når jeg begynte og fyre løs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du truer med å avslutte forholdet og flytte ut når han bruker penger han mente var viktig (i forhold til sikkerthet på biltur med barn -går jeg ut i fra) ? Modent...

Skrevet

Fy faen...hiv han på huet og ræva ut av huset!!!

Skrevet

Ja her inne er det jo alltid en eller to som mener at dama har feil og mannen er så flink.

Hi har ikke sagt noe om at denne bilen skulle brukes i ferien.

Og si du har lagt tilside 18 tusen (bare et eksempel) til ferie for hele familien og så går mannen din å bruker 14 tusen av disse på noe dere har snakket om at ikke skal brukes penger på nå slik at dere ikke lengere har penger til ferien, hadde du ikke blitt ganske sint da?

Jeg kjenner ihvertfall at jeg hadde blitt det. For jeg hadde blitt enormt skuffet over at han kunne være så dum å ødelegge sommerferien som var planlagt for barna sine spesielt.

Og jeg er enig med HI at det er galskap å legge 14000 kr i å fikse en bil som ikke er verdt mer en 18000kr det er faktisk å kaste bort penger. Da hadde det faktisk vært bedre å spare penger til å skaffe en ny og bedre bil

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Tja, du får ingen ny og god bil som egner seg for bilferie for 14000 kroner om du ikke er veldig heldig. Så om bilen trengte oppgradering for 14000 kroner, så høres det ut som fornuftig bruk av penger. Det er jo ikke mye man får for 14000 da, og enkelte ting koster like mye om bilen er ny eller gammel.

Skrevet

Så barna rømmer huset når mamma begynner å hisse seg opp? Det er vel neppe et sunt tegn?

Ellers er jeg enig i at å bruke 14 000 på en bil som er verdt 18 000 kr er dårlig økonomi.

Men dere tør å ha barna i en så dårlig bil, altså?

Skrevet

Hei damer! Altså nå har vi en 2009 model i tillegg og jeg mente han ikke burde bruke en hel formue på en bil som er 14 år gammel og det er jo nettopp det han har gjort:( Pengene kunne vi bruke på helt andre ting enn og svi av 14000 kroner på den gamle bilen, derfor blir jeg sinna. Mannen har jo skjønt dette, men sier at jeg ikke må snakke mer om dette.

Jeg sa til han at når jeg får skattepenger eller feriepengene neste år så skal jeg ta ut 14000 kroner og sette fyr på pengene for det er i mine øyne like gale som det han har gjort.

Til og med mekanikern på bilverkstedet hadde spurt om han virkelig ville bruke 14000 kroner på disse tingene som måtte fikses. Jeg synes det er sure penger han har kastet bort og ja det går faktisk ut over vårt feriebudsjett, vi må leve mer nøkternt!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...