Gå til innhold

Er så lei av og ikke få til!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer aldri å få det fint hjemme, alt jeg kjøper av interiør og nips ser bare malplassert ut, klarer ikke oppnå det samme som jeg ser i interiørbladene....

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Tror det beste er å se bort fra interiørbladene, kjøp det du mener vil se pent ut med dine møbler, og din persjonlighet, jeg prøvde som deg, å følge opp etter interiørbladene, så maltraktet ut hele huset til slutt, så jeg startet på nytt, forholder meg kun til det jeg mener vil kle våres møbler og persjonlighet, og da ble det mye bedre ;)

Skrevet

Ja, skaffe deg 1 gjennomført stil som passer deg, og heller litt lite interiør enn for mye!!

Også kan du jo spørre om noen i din omgangskrets kjenner noen som har litt peiling? Som du kan spørre om vil hjelpe deg?

Jeg tror at enten så har man sans for interiør-stil og farger, eller så har man det ikke.

Skrevet

Det ser jo såå enkelt ut å bruke de og de putene og det og det teppet, men herlighet da!! I praksis set det overhodet ikke så classy og pent ut, heller billig vil jeg si.. Blir gal av det kjøret jeg.

Skrevet
Ja, skaffe deg 1 gjennomført stil som passer deg, og heller litt lite interiør enn for mye!! Også kan du jo spørre om noen i din omgangskrets kjenner noen som har litt peiling? Som du kan spørre om vil hjelpe deg? Jeg tror at enten så har man sans for interiør-stil og farger, eller så har man det ikke.

Ps. Mente med siste setning at det ikke er så mye å trene opp.. Man ser eller ikke ser hva som blir fint sammen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...