Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #1 Skrevet 22. juni 2012 Hva har dere spist idag? Og gjerne dere nygravide også Jeg er ganske tidlig i sv.skap, en del kvalm og veeldig sulten. Idag: 1 kn.brød med makrell i tomat til frokost Et stk gulrotkake En porsjon lasagne lunsj 3 knekkebrød til "middag" + et glass vann
Silly80 Skrevet 22. juni 2012 #2 Skrevet 22. juni 2012 4 skiver brød med servelat 2 skiver brød med skinke 1 sjokolade.
Kosemosepose Skrevet 22. juni 2012 #3 Skrevet 22. juni 2012 4 små lapper 1 brødskive med brunost 2 store glass appelsinjus 2 kindersjokolader :-) 1,5 pølse med brød - måtte spytte ut resten av pølse nr 2, ble så sykt kvalm!!! Hater at jeg blir kvalm før jeg blir mett - at jeg ikke klarer å spise 2 pølser med brød når jeg er skrubbsulten!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #4 Skrevet 22. juni 2012 4 små lapper 1 brødskive med brunost 2 store glass appelsinjus 2 kindersjokolader :-) 1,5 pølse med brød - måtte spytte ut resten av pølse nr 2, ble så sykt kvalm!!! Hater at jeg blir kvalm før jeg blir mett - at jeg ikke klarer å spise 2 pølser med brød når jeg er skrubbsulten!!!! Så spis ekstra næringsrik mat, masse proteiner og sunt fett. Du kan også ta en "matdrikk" som Meritene (fåes på apotek og er full måltidserstatter) om dagen, for ekstra energi når du ikke orker mat.
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 22. juni 2012 #5 Skrevet 22. juni 2012 3 skiver med avokado og ost et glass melk 1 glass apelsinjuice , litt smågodt og litt ostepop en isteflaske og nå blir det vel middag
Kosemosepose Skrevet 22. juni 2012 #6 Skrevet 22. juni 2012 4 små lapper 1 brødskive med brunost 2 store glass appelsinjus 2 kindersjokolader :-) 1,5 pølse med brød - måtte spytte ut resten av pølse nr 2, ble så sykt kvalm!!! Hater at jeg blir kvalm før jeg blir mett - at jeg ikke klarer å spise 2 pølser med brød når jeg er skrubbsulten!!!! Så spis ekstra næringsrik mat, masse proteiner og sunt fett. Du kan også ta en "matdrikk" som Meritene (fåes på apotek og er full måltidserstatter) om dagen, for ekstra energi når du ikke orker mat. Takk for tips :-) Prøver å spise "riktig", men blir fort kvalm... Har gått opp 2-3 kg på 6 uker, så det er vel ikke så farlig - og babyen får vel det han skal ha. Men plagsomt med kvalme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå