Gå til innhold

Sett noe sykt i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På vei hjem så vi en far som kom syklende med en baby på 5-7mnd uten hjelm.... i en handlevogn kurv fra butikken (sånn man bærer) festet bak på bagasjefeste på sykkelen....

å han syklet ganske fort å satt med ryggen til :/

Stakkars baby!! for en uansvarlig far!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et tydelig eksempel på hvorfor det er lurt at mor får hovedomsorgen ved samlivsbrudd :) Stakkars baby..

Skrevet
et tydelig eksempel på hvorfor det er lurt at mor får hovedomsorgen ved samlivsbrudd :) Stakkars baby..
hehe:)
Skrevet

Uff :( Får virkelig håpe det går bra, og at ungen ikke utsettes for ENDA verre ting! Og får håpe pappan ble flau over seg selv :(

Skrevet

Atte...HÆ?

Noen burde ikke hatt ansvaret for potteplanter alene en gang...

Skrevet

Håper du ringte politiet..

Skrevet

Jeg håper du ringte politiet... Med litt flaks, var det en patruljebil i nærheten...

Jg ble utsatt for litt av hvert selv...

En historie som er blitt fortalt meg, er at mamma trillet meg full hjem fra puben. Jeg satt i sportsvogn. Denne personen som fortalte dette, syntes så synd på meg... Og jeg ble bare sint på han. Om han ikke hadde baller nok til å gjøre noe med det da, gjøre noe - hva som helst- behøvde han ikke fortalt meg det heller. Jeg er ikke av den typen som ringer BV så fort noen kikker skrått på barna sine, men hadde jeg sett dette, hadde jeg gjort noe.... Om så gått/løpt/kjørt etter imens jeg var på tråden med politiet. Om han kan gjøre dette i full offentlighet med babyen sin, hva gjør han bak skjulte dører da???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...