Gå til innhold

Aap spørsmål


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bare lurer litt....

Søknaden min er til behandling og jeg synes det har tatt ganske lang tid. Ca 2 mdn. Vet at Nav kontaktet fysioterapauten min for to uker siden, så jeg vet de jobber med søknaden. Hvor lang tid tok det med dere? Hvor lang tid har dere fått invilget om gangen? Tenker at hvis jeg skal omskoleres, så er det en 3 års tid med skolegang. Og hva hvis man bare får invilget 1/2 - 1 år. Hva da med resterende skolegang? Legen min vet ikke, så jeg vet ikke hvem jeg skal spørre om sånne ting.

 

Veldig takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva går du på nå? Sykemelding? Nav er uansett trenge med det meste, jeg pleier å purre når det er et par uker til mitt inneværende vedtak går ut, da ordner det seg stort sett i løpet av ei uke.

 

Hvor lenge du får innvilget av gangen er avhengig av aktivitetsplanen din. Om du får godkjent at du skal ta en utdanning så får du trolig vedtak som varer like lenge. Ellers er vissnok 3 mnd standard forlenging hvis ikke aktivitetsplan er avtalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i permisjon som har gått ut. Jeg er nå i ferie, som går ut i midten av juli. Blir sykemeldt etter det da jobb er uaktuelt. Jeg håper jo at de godtar omskolering da den jobben jeg har er veldig krevende. Vil liksom begynne på noe. Og ikke gå sykemeldt i all fremtid.

Takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...