Gå til innhold

trenger noen råd.


Anbefalte innlegg

Skrevet

har nettopp fått vite at en kompis av meg vil begynne på anabol steroider..

hvordan kan jeg frarådet han å gjøre det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at han får liten tiss og store pupper :)

Skrevet

Han får ikke liten tiss, hehe

men testiklene krymper.

Bruk av steroider kan føre til sterilitet, så hvis han ikke har noen barn ennå, kan han slite veldig senere.

Han står også i fare for å få hjerteproblemer, både etter kort bruk og senere i livet.

Humøret kan bli helt forferdelig, man blir ofte full av kviser( ansikt og rygg spesielt)

Når man slutter så vil kroppen ha satt ned sin egenproduksjon av testosteron slik at mange opplever å få problemer med reisning, og det er ikke spes macho å være muskelbunt m/ limp buiscuit, for å si det sånn.

I tillegg er det veldig mye på markedet som regelrett består av ukontrollerte midler, og som rett og slett kan være farlige ( forgifter kroppen )

Du kan også få skikkelig lever problemer, og de er ikke reversible.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...