Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #1 Skrevet 22. juni 2012 har nettopp fått vite at en kompis av meg vil begynne på anabol steroider.. hvordan kan jeg frarådet han å gjøre det??
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #2 Skrevet 22. juni 2012 Si at han får liten tiss og store pupper
♣ Christiane ♣ Skrevet 22. juni 2012 #3 Skrevet 22. juni 2012 Han får ikke liten tiss, hehe men testiklene krymper. Bruk av steroider kan føre til sterilitet, så hvis han ikke har noen barn ennå, kan han slite veldig senere. Han står også i fare for å få hjerteproblemer, både etter kort bruk og senere i livet. Humøret kan bli helt forferdelig, man blir ofte full av kviser( ansikt og rygg spesielt) Når man slutter så vil kroppen ha satt ned sin egenproduksjon av testosteron slik at mange opplever å få problemer med reisning, og det er ikke spes macho å være muskelbunt m/ limp buiscuit, for å si det sånn. I tillegg er det veldig mye på markedet som regelrett består av ukontrollerte midler, og som rett og slett kan være farlige ( forgifter kroppen ) Du kan også få skikkelig lever problemer, og de er ikke reversible.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå