Gå til innhold

Hvor mye gikk dere ned etter fødsel? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye gikk dere ned ved fødsel ca?

Forsvinner omtrent de 9 kg som en graviditet veier iløpet av fødsel og en ukes tid ? :)

Håper ikke jeg har altfor mange kilo som jeg må "slite" med å få vekk.. hihi

Drømmer er at de fleste skjer ved hjelp av fødsel.. men men :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er et trist eksempel på det motsatte... Gikk opp 18 kg med førstemann, gikk ned 5 kg etter fødselen og der ble jeg gitt... måtte jobbe beinhardt for å bli kvitt de siste 13 kg.

Og hva skjedde så fort jeg hadde nådd opprinnelig vekt? Jo, da ble jeg selvfølgelig gravid igjen.... Håper på enklere nedgang denne gangen.. :)

Skrevet

Sist gikk jeg ned 12 kg første uken (mye vann da), la totalt på meg 27.

Denne gang la jeg på meg 21 kg, og nå 3 dager etter fødsel er 7 kg vekke allerede.

Skrevet

Gikk opp hhv 15 og 17 kg. 10 kilo forsvant i løpet av de 4 første dagene.

Veide meg ikke så ofte så vet ikke helt når jeg var kvitt alle kiloene, men de var hvertfall borte innen 3 mnd etter fødsel. Gjorde heller ikke noe spesielt for å bli kvitt de.

Skrevet

Husker ikke hva jeg gikk opp, men var vel 15 kilo. Gikk ned ca 8 kilo rett etter fødsel. Gikk ned resten + litt til sakte men sikkert i tiden etterpå. Gjorde ingenting for det, men ammet jo da :)

Skrevet

skjønner ikke hvorfor man skal stresse med og gå tilbake til normalvekta med en gang etter fødsel?! Tenk heller på barnet og kos deg i barseltiden i stedefor å stresse med vekta!

Skrevet

Jeg er vel av de "heldige", la på meg 14 kg i graviditeten, og har gått ned 25 kg siden fødselen, som var i februar. Har faktisk ikke gjort noe for det, men fullammer :)

Skriver heldig i hermetegn, da jeg egentlig ikke ser på det som noe positivt, da jeg syns jeg er blitt for tynn.. Kvinner skal jo ha former ;)

Skrevet

Gikk opp 18 kg. Gikk ned 12 kg første uke og 6 uker senere var 22 kilo borte :)

Skrevet

gikk opp ca. 20 kilo og de forsvant i løpet av 14 dager etter fødselen. Tror det meste var vann :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Med storebror gikk jeg opp 8 kg, raste ned 10 kg innen 2 uker etter fødselen. Med lillesøster gikk jeg opp 16 kg, og raste ned 12 av dem første 2 ukene etter fødselen.. Så med første gikk jeg ned i egen vekt, med andre gikk jeg ikke opp stort mer enn 4 kg selv. Men regner med at det er kroppen min som "bare er sånn".

Skrevet

Jeg har gått opp 13 kg med alle 3 og har alltid hatt en del til overs, så nå etter 3 mann veier jeg 10 kg for mye! :(

Skrevet

Babyen min veide 2,9 kg, jeg gikk ned 3,5 kg ved fødsel, og sto der i noen uker, hehe.

Skrevet

Gikk opp 17kg i graviditeten. Da jeg kom hjem hadde jeg gått ned 7kg på sykehuset. Har nå gått ned resten uten å gjøre noe annet enn å amme og spise mye snop og chips- hoho:) ( jenta er 4 Mnd)

Før graviditeten veide jeg 56 kg..

Skrevet

Var på 11 kg i minus da vi kom hjem fra sykehuset etter 14 dager. Er nå på 15 kg minus, 3 Mnd etter fødsel. Har hvertfall 7 igjen før jeg nærmer meg før-vekta, men det virker som om det kommer til å gå greit. Amming gjør susen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...