Gå til innhold

Og hva spises til middag i dibbernes hjem i kveld da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blomkål karbonara med bacon. Kjempegodt!

Skrevet

Grillribbe med brokkoli, blomkål, gulrøtter, paprika og poteter grillet i folie! NAM

Skrevet

Hjemmelaget enkel pizza.

Skrevet

Taco hvis Vesla får bestemme eller grillmat hvis mannen i huset får bestemme.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Svinefilet, potetbåter og blOmkÅlpure med en digg saus

Skrevet

Her skal hele familien ha grillkveld :) har laget kremet pastasalat med pasta (Såklart), squash, paprika, soltørkede tomater og løk. Dressing laget jeg av ett beger creme fresh, en pakke majones, saften fra en halv sitron og en t skje sukker.

Skal også lage satay kyllingspyd, og en salat med ruccola, naturell fetsost, jordbær, mango, avokado og pinjekjerner :)

Gleder meg :)

Skrevet

Her blir det stekte fiskekaker, hjemmelaget potetmos og enten stekte grønnsaker eller kokte gulrøtter. Muligens raspet gulrøtter. Får se hva vi har mest lyst på når vi kommer hjem.

Skrevet

Laksesalat :) Stekt laksefilet i biter, pasta, ruccolasalat, cherrytomater og sukkererter. Heller over en fantastisk dressing av kesam, sitron, salt og pepper. Enkelt og godt på en fin sommerdag!

Skrevet

Her blir det hjemmelaget kyllingsuppe. Rester fra i går!

Gjest sug lut
Skrevet

Det som faller inn mor når mor blir sulten. Ah, herlige dag med unger bespist et annet sted, velkommen prompeost og blåmugg og chili pickles og makrell i tomat og evt alt annet kun mor kan tenke seg å fortære, uten hensyn og uten ernæringskrav.

Skrevet

Min man er kokk, og han lager alltid middag. Den er alltid så god. Men i dag skal jeg slå på stortromma og diske opp med Toro lasagne til han kommer hjem:) :)

Skrevet

Vi er bedt bort til et vennepar på grilling i kveld. Så da blir det noe grilla kjøtt med diverse tilbehør.... Salat, potetsalat, hvitløksbaguetter, etc...

Skrevet

Tacograteng.

Svinekjøttdeig, tacoglass, krossade tomater med hvitløk, tacopulver og en liten boks med ananas.

Legg i ildfast form, ost over, 20 min.

Salat, rømme og fetaost ved siden av.

Namnam altså, overraskende godt, frisk og supert med de annanassene :)

Skrevet

Her blir det gjemmelaget pitsa :)

Skrevet

Storesøster og jeg har hatt wraps og lillebror hadde pølse og pasta.

Skrevet

Fredag er pizza eller taco-dag her i huset.

lørdag er grøtdag

søndag er dagen for rødt kjøtt, f.eks roastbiff, svinestek, koteletter, biff e.l, mandag er fiskedag, gjerne bakt i folie nå i grillsesongen

tirsdag er dagen for enkel middag (pga diverse aktiviteter), da blir det tomatsuppe med egg og pasta, pasta i ostesaus e.l.

Onsdag: pølsegryte, lapskaus e.l. med ris, pasta eller poteter til.

Torsdag: fiskedag igjen..

Sånn er det uke ut og uke inn.. Akk så kjedelige vi er :-/

Skrevet

Her ble det takeaway sushi :P

Skrevet

skinkePai, salat og baguetter. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...