Gå til innhold

Finnes det noen behandlingsform for notoriske løgnere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan de noen gang slutte å lyve de som lever i en egen "løgn-verden" og lyver så overbevisende at de tror det selv?

Noen som vet om mennesker som er blitt "friske" igjen?

Og er det noen her inne som har levd med slike mennesker? Hvordan var det og hvilken relasjon hadde/har du til den personen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de ¨må skifte miljø i såfall. Har du først begynt å spinne deg inn i et nett av løgner så er det vrient å komme seg ut.

Skrevet

Min eks er sånn. Og vi har desverre et barn sammen. Veldig vanskelig og forholde seg til :(

Skrevet

Spørs hva grunnen til det er. Jeg har løyet mye i min ungdomstid, men jeg hadde mine grunner. Jeg ble sterkt mobbet for den jeg var, såret og skikkelig "hakkekylling". Derfor fant jeg på at jeg hadde mange venner utenfor skolen, alt det morsomme vi fant på sammen (selv om vi var lutfattige og ikke hadde råd verken til ferie, aktiviteter, bursdager eller noe som helst). For å slippe å bli mobbet ihjel. Men er ikke notorisk løgner for det, i voksenlivet har jeg ikke trengt å lyve for å unngå sterk mobbing. Hvis man lyver bare for moro skyld, så er det mye mer vanskelig å få den personen til å slutte med det.

Skrevet

Min svigerinne er notorisk løgner. Det gjør at familien splittes, ho er et rent helvete. Jeg klarer ikke ha noe med ho å gjøre, så jeg har kuttet ut både min bror og ho. Det blir umulig å forholde seg til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...