Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #1 Skrevet 22. juni 2012 Vi skal på Oslotur med to fjortiser og trenger et sted å overnatte. Hotell midt i byen blir fort veldig dyrt, og jeg lurer på om noen har forslag om sted å overnatte i nærheten av sentrum? Vi skal på Topp 20 på fredag, shoppe og være turister på lørdag og i Tusenfryd på søndag.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #2 Skrevet 22. juni 2012 Vi skal på Oslotur med to fjortiser og trenger et sted å overnatte. Hotell midt i byen blir fort veldig dyrt, og jeg lurer på om noen har forslag om sted å overnatte i nærheten av sentrum? Vi skal på Topp 20 på fredag, shoppe og være turister på lørdag og i Tusenfryd på søndag. Sjekk Budget hotellene til Thon, det er en del billigere. Ellers kan dere jo sjekke ut Thon hotel Ski. Ligger i tilknytning til Ski Storsenter som er et digert og bra kjøpesenter, 15 min med tog inn til sentrum, og bare noen få minutter unna Tusenfryd!
TøffiTrynet☠ Skrevet 22. juni 2012 #3 Skrevet 22. juni 2012 Sjekk ut: Perminalen (Om den finnes lenger?) Anker Hotel Grefsen Vandrehjem Er jo et utall muligheter.. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå