Gå til innhold

Folk som svarer seg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg smiler når jeg leser tråden om revaksinering av voksne. Den er opprettet av en anonym bruker som har lagt inn 152-og-et-eller-annet-innlegg og som får flere forskjellige svar av en anonym bruker som har lagt inn 152-og-et-eller-annet-innlegg. Litt rart synes jeg, å diskutere med seg selv på denne måten. Eller er det noen som tror at det er forskjellige folk som svarer henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! Må være du det da :D

Eller meg? Kanskje jeg er HI? HAHAHA!§!

Skrevet

Ehm... Du er klar over at alle som bruker Anonym-knappen bruker stor editor og det dermed er umulig å se hvem som er hvem? Om du ser på deg selv nå så er du også 152-ett-eller-annet ;)

Skrevet

Hehe, er nok forskjellige anonyme som svarer, det er bare at alle som svarer anonymt havner under felles anonym bruker :)

Skrevet

Er du ny her inne?

ALLE som svarer anonymt blir regnet som én bruker, skjønner du. Bare se, du og jeg har begge svart anonymt, eller har du kanskje svart deg selv ;)

Skrevet

#Humre#

Dette er like moro hver gang!

Skrevet

Ha ha, nå ler jeg av meg selv. Og rødmer litt. HI

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet
Er du ny her inne? ALLE som svarer anonymt blir regnet som én bruker, skjønner du. Bare se, du og jeg har begge svart anonymt, eller har du kanskje svart deg selv ;)

Dette var meg, da ;)

Skrevet

Du må være helt ny her inne... Tror du virkelig at EN person har skrevet nesten 153000 innlegg?

Skrevet

Jeg blir like imponert hver gang noen tror at en person har skrevet hundretusenvis av foruminnlegg ;)

Skrevet

Ja, jeg tilstår, det er meg. HVER GANG!!

Skrevet

haha, dette trodde jeg også når jeg var ny!

Skrevet
haha, dette trodde jeg også når jeg var ny!

Da da da da da da DA DA DA DA da! Så var det sagt... Daaaaaa :)

Skrevet

Du må være helt ny her inne... Tror du virkelig at EN person har skrevet nesten 153000 innlegg?

På iPhone har anonym 2,8 millioner innlegg. Rart at det er forskjellige tall som kommer opp (?)

Skrevet

Hehe! Da jeg var ny trodde jeg at "HI" var en og samme person med ufattelig mye problemer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...