Gå til innhold

Sommerferie


Squirrel79

Anbefalte innlegg

Så hva er sommerferieplanene deres da jenter? Blir det sol og varme, hytta eller hjemmeferie? Eller noe helt annet? Her begynner ferien om en uke i dag, og jeg gleder meg veldig. Skal til England, og så får vi vel en uke hjemme tenker jeg. Blir kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har ingen planer egentlig. bor på sørlandet,og håper at vi får en fin sommer i år.. er noen år siden sist det slo til.

jeg og snuppa skal en liten tur nordover på slektstreff,men som sagt ikke noe mer utover det som er settla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har akkurat bestemt oss for å kutte bilturen på 10 timer til svigers som bor i 4. etg uten heis pga min bekkenløsning. Mulig de kommer hit. Blir en tur til mine foreldre, så får vi se om jeg klarer trappa opp til gjesterommet der, eller om det blir sofaen på meg. Ellers har vi for lengst bestemt oss for lenger ferie neste år når helsa mi forhåpentlig er bedre og vi kan bruke litt av permisjonstida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det å ta med barna på 12 og 6 år til Sommerland i Bø neste uke, og det gleder vi oss masse til :) Bor på Vestlandet så det blir jo et stykke å reise, syns bilturer er en koselig del av det. Så da er det bare å håpe at formen holder seg og at været er greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...