prins07 og spire i magen <3 Skrevet 22. juni 2012 #1 Skrevet 22. juni 2012 Hvor lenge blødde dere etter KS? Leste et sted at mange ofte blør mye lenger etter et ks enn en vaginal fødsel, stemmer det? :-)
It's all about me Skrevet 22. juni 2012 #2 Skrevet 22. juni 2012 Stemmer veldig hos meg iallfall. Førstemann kom med ks, da blødde jeg i 14 uker etterpå. Andre kom med vaginalt, Blødde i 9 uker. Tredje kom med ks, ga opp å telle uker da jeg kom til rekorden med førstemann, 14 uker. I ettertid har mens-blødningene blitt lengre etter siste ks. Det pga at det kan henge igjen blod i arr-vev. Så de rundene er på rundt 20 dager hver gang.
Krisa71 Skrevet 22. juni 2012 #3 Skrevet 22. juni 2012 Jeg har 3 KS og har ikke opplevd det, renselsen var ferdig etter ca 2 uker med alle 3.
Gjest 5 andre Skrevet 22. juni 2012 #4 Skrevet 22. juni 2012 2 vaginale 1 ks. Blødde 6 uker alle tre gangene. Ingen endring i menstruasjon.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 22. juni 2012 #5 Skrevet 22. juni 2012 Jeg blødde 6 uker første gang og 5 uker andre gang.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2012 #6 Skrevet 22. juni 2012 Blødde litt vaginalt i 1-2 uker. Fikk hematomer under såret så blødde derfra også i 2 uker.Ikke noe stress,hadde gjort det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå