Gå til innhold

Hvordan fridde mannen din til deg, eller omvendt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var min 30-årsdag og vi la oss etter festen, ca kl 3. Jeg var stuptrøtt, men jeg ble kjapp lysvåken når han snudde seg rundt i senga og puttet en liten eske i hånda mi. Jeg åpnet og det lå en nydelig diamantring i hvitt gull i den. Han spurte aldri egentlig.

Han hadde forresten planlagt det helt annerledes, han ville gå på kne og gjøre det ordentlig, men jeg hadde ikke tid til den lille turen han foreslå, jeg var opptatt med forberedelser. Men mannen min måtte bare fri den dagen, så overraskelsen i senga var ikke plan B, mer en nødløsning for å få det gjort.

Skrevet

Samboeren fridde til meg for mange år siden i Kroatia. Det var veldig uromantisk og jeg visste om det.

Vi gikk fra hverandre, men fant tilbake igjen. Da ville han ikke fri for han hadde fridd (snakket om det med venner som lurte, ikke kranglet om "hvems tur det var" hehe). Jeg nektet for det var mannen sin jobb.

Så nærmet det seg 10 år siden vi ble kjent første gang og jeg fikk det for meg og fri. Så jeg tok den gamle ringen for å få rett str. til han, bestilte ringer med gravering og ordet en av hans favorittmiddager og dessert og lys og kos den dagen det da var 10 år siden. Hadde lagt pelsteppet på gulvet med masse levende lys rundt. Han satt og jeg satt på beina. Leste noen ord jeg hadde skrevet og reiste meg på kne med ringene stående opp i esken når jeg spurte om han ville gifte seg med meg med dato 1 1/2 år senere :)

Det ville han og ble tatt helt på senga. Vi gifter oss på forsommeren neste år :D

Skrevet

Jeg fridde helt spontant og egentlig på tull etter 3 mnd, vi giftet oss året etter( for 10 år siden i dag). I natt fridde min kjære på taket på hotellet, der vi er på ferie:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...