Gå til innhold

Bærbar dvd-spiller i bil. Hvilken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to barn og vi skal på lang biltur snart. Tenkte derfor å investere i dvd-spiller for å ha i bilen. Vi har sett på Next-base sin 9-tommer hvor man kan spille forskjellige filmer eller spille samme film på to skjermer.

Men vil gjerne vite om andre alternativ som er like bra, og som kanskje er billigere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKKE kjøp next-base! Vi har hatt så mye plager med vår, og har hatt den inne 2 ganger. Fått ny begge gangene, men nå ser det jammen ut så vi må en runde til inn med de igjen...

Hadde Philips tidligere, og den var vi veldig fornøyd med :) Blir nok Jensen eller Philips neste gang, skal gå å krangle meg til nytt merke nå!

Skrevet

Husker ikke hva den heter men sjekk utvalget på Clas Ohlson. Mue billigere der en på f.eks Elkjøp og Lefdal.

Skrevet

Hvilken nextbase-modell hadde dere? har hørt så mye skryt om den, men skal kanskje la vær da. Skal sjekke ut philips sin.

Tusen takk for tips dere :)

Skrevet

Det husker jeg ikke, men den første vi kjøpe hadde to separate skjermer hvor de kunne se forskjellige filmer, og der klarte de ikke å finne feilen. Vi fikk da en ny, men der måtte vi se samme filmene på begge skjermene. Nå er det feil med de igjen, filmen hakker om vi kjører i hull eller over homper. Bærbare DVD-spillere burde tåle såpass (det er ca 4 mnd siden vi fikk disse), så vi skal ta de inn igjen.

Vi har hvertfall hatt feil med våre Next-base, så jeg skal hvertfall styre unna dem.

Skrevet

Kjøpte to Next Base i april 2007 og det er først nå en av de begynner å krangle. Men hadde ikke eldstemann sparket så mye på den er jeg sikker på at den hadde vært som ny den også.

Synes det er gode maskiner og en kan velge om en skal se samme film på begge skjermer eller hver sin film.

Skal nå ha nye da jeg har lyst på en stor skjerm som alle kan se på sammen, er litt lei av å bytte film hele tiden når vi kjører langt.

De vi har nå er 7 tommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...