Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Jeg har ingen peiling på sminke, men skal på utefest og vil gjerne se bra ut. Hvilken maskara er best når en for det første kommer til å være iallefall litt småfull, skal være ute hele kvelden og ikke vet hvordan været kommer til å bli. En fin maska å anbefale? Jeg har stygge øyevipper og det virker som at jeg har mistet mange vippestrå i midten, da de plutselig er mye kortere der, og så ser det ut til at jeg har så lite med vipper. Trenger mer volum, men ikke lengde
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Sumptous Extreme fra Estee Lauder er sinnsykt bra. Bruker bare et strøk, og får masse herlig volum. Den jeg har er ikke vannfast, men den sitter godt, og er samtidig lett å fjerne. Har aldri brukt vannfast mascara, ikke hatt behov for det, og har heller aldri opplevd at den renner-selv i striregn. Den er litt dyr, men verd hver en krone!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 Lancome sine mascaraer er fine. Jeg bruker L'extreme, og den finnes både som vanlig og vannfast. Bruker vanlig selv, og den holder kjempefint. Vil egentlig ikke anbefale vannfast til annet enn bading
It's all about me Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 Loreal Double Extend. Den er ikke vanlig vannfast, men vaskes kun bort med over 37 grader. Dvs at den glir aldri utover og kan nesten bades med. I tillegg er det to børster på den. Først legger du et hvitt lag som bygger og forlenger, dretter det vanlige svarte laget. Dette gjør at den er enklere å få fin en vanlig mascara, og den gjør virkelig vippene lengre. Idiotsikker å bruke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå