Gå til innhold

Endelig fant jeg hjertelyd :)

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg caremaxx for 3 uker siden og har prøvd nå og da å finne hjertelyden til lille . Idag tenkte jeg det var på tide å prøve igjen og det tok ikke lange tiden før jeg fant den :) det var veldig lavt og forsvant etter noen sekunder og måtte lete igjen , men veldig godt å høre ! Musik to my ears :)

Nå kan jeg sove godt nå hihi er 11+3 idag :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143948424-endelig-fant-jeg-hjertelyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 11+5, men fikk inn noen tall en dag, så har jeg ikke funnet det igjen... Men babyen er jo så liten enda, så får bare være tolmodig :)

Fikk UL time i posten i dag da :D Blir skikkelig uvant med bare en UL... hadde god oppfølging sist gang, å gikk en gang i uka til sykehuset fra uke 11 eller noe... frem til 24-28. Masse bilde... så er veldig rart å ikke ha samme kontrollen...

Ja det er jo ikke lett å finne hjertelyden når de er så små , derfor syns jeg det var rart / kult at jeg faltisk har funnet den hver dag siden jeg var 14+3 :) men det må være rundt 2300 det er da han er våken tror jeg hihi har prøvd på dagen uten å finne den :) du kan jo ta en privat ul da , men det koster jo litt . :)

Annonse

• 3 uker senere...

Er det noe dataprogram man kan bruke for å registrere og telle hjerteslagene? Er 16 uker og prøvde med angel sound for første gang i dag. Fant fort hjertelyd. Men ikke helt hundre prosent sikker på om det var min egen eller ikke...

Endret av firsttimeforme
Er det noe dataprogram man kan bruke for å registrere og telle hjerteslagene? Er 16 uker og prøvde med angel sound for første gang i dag. Fant fort hjertelyd. Men ikke helt hundre prosent sikker på om det var min egen eller ikke...

Det følger med en liten ledning til å sette i datamaskinen, der kan du ta lydopptak av hjertelyden hvor du kan måle antall slag. Jeg sendte lydopptaket til foreldrene mine i uke 12, det var stor suksess :-)

Sånn.. Da har jeg også bestilt Angelsound.. :P Høres så koselig ut når dere skriver dere har hørt hjertelyden.. Blir helt tullete av og gå og ikke kjenne så mye til graviditeten når det i tillegg er lenge til ordinær ul. Er 13 fullgåtte i dag, så tenker at nå må jeg snart kunne finne denne lyden.. Ville ikke bestille for tidlig i tilfelle jeg ikke finner den - da hadde jeg sikkert tilta helt.. ;)

Da var angelsounden i hus, men finner ikke hjertelyd... :( er 13+1 i dag, så hadde jo kanskje forventet å finne den.. Trøster meg foreløpig med at det på pakka står at en kan høre det fra uke 14-16, men ble ordentlig skuffa her jeg satt. :/ *tålmodighet*

Selv er jeg 13+0 og må lete litt for å finne hjertet til babyen. Den er liksom godt gjemt ca på midten v truselinning. Var forresten hos lege idag som strevde litt med å finne lyden, men fant den tilslutt. Etter et par minutter..

Annonse

Så koselig at dere og har funnet lyden synse det er så praktiskt å ha en sånn , den beroliger når du er bekymret ! Kan ikke skjønne at jeg ikke kjøpte den forrige svangerskap :) hihihih Snart tid for ultraly så jeg kan slappe heeeeeeeeeelt av :) 6 dager til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...