Gå til innhold

Endelig fant jeg hjertelyd :)


Alessandro+baby i magen :)

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg caremaxx for 3 uker siden og har prøvd nå og da å finne hjertelyden til lille . Idag tenkte jeg det var på tide å prøve igjen og det tok ikke lange tiden før jeg fant den :) det var veldig lavt og forsvant etter noen sekunder og måtte lete igjen , men veldig godt å høre ! Musik to my ears :)

 

Nå kan jeg sove godt nå hihi er 11+3 idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leter hele tiden jeg... fikk det til en gang, men nå får jeg det ikke lenger... Er jo så lite enda, så er ikke bekymra :) var veldig gøy å høre når magen er større...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa bare fprtsett å lete , en dag så er den der :) hvor langt er du på vei ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+5, men fikk inn noen tall en dag, så har jeg ikke funnet det igjen... Men babyen er jo så liten enda, så får bare være tolmodig :)

Fikk UL time i posten i dag da :D Blir skikkelig uvant med bare en UL... hadde god oppfølging sist gang, å gikk en gang i uka til sykehuset fra uke 11 eller noe... frem til 24-28. Masse bilde... så er veldig rart å ikke ha samme kontrollen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo ikke lett å finne hjertelyden når de er så små , derfor syns jeg det var rart / kult at jeg faltisk har funnet den hver dag siden jeg var 14+3 :) men det må være rundt 2300 det er da han er våken tror jeg hihi har prøvd på dagen uten å finne den :) du kan jo ta en privat ul da , men det koster jo litt . :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant hjertelyden i uke 11 med Angelsounds doppleren. Tok meg ca 15 minutter første gang å finne den. Men etter det har jeg alltid funnet hjertelyden i løpet av et par-tre minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi ser jeg skrev 14+3 :) jeg mente 11+3 :) ikke lett når man skal skrive med mobil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er det noe dataprogram man kan bruke for å registrere og telle hjerteslagene? Er 16 uker og prøvde med angel sound for første gang i dag. Fant fort hjertelyd. Men ikke helt hundre prosent sikker på om det var min egen eller ikke...

Endret av firsttimeforme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjenner på pulsen din med fingrene mens du hører lyden så hører du fort om det er din egen , babys hjerte slå veldig fort ca. Dobbelt så fort som din egen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe dataprogram man kan bruke for å registrere og telle hjerteslagene? Er 16 uker og prøvde med angel sound for første gang i dag. Fant fort hjertelyd. Men ikke helt hundre prosent sikker på om det var min egen eller ikke...

Det følger med en liten ledning til å sette i datamaskinen, der kan du ta lydopptak av hjertelyden hvor du kan måle antall slag. Jeg sendte lydopptaket til foreldrene mine i uke 12, det var stor suksess :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn.. Da har jeg også bestilt Angelsound.. :P Høres så koselig ut når dere skriver dere har hørt hjertelyden.. Blir helt tullete av og gå og ikke kjenne så mye til graviditeten når det i tillegg er lenge til ordinær ul. Er 13 fullgåtte i dag, så tenker at nå må jeg snart kunne finne denne lyden.. Ville ikke bestille for tidlig i tilfelle jeg ikke finner den - da hadde jeg sikkert tilta helt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var angelsounden i hus, men finner ikke hjertelyd... :( er 13+1 i dag, så hadde jo kanskje forventet å finne den.. Trøster meg foreløpig med at det på pakka står at en kan høre det fra uke 14-16, men ble ordentlig skuffa her jeg satt. :/ *tålmodighet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg 13+0 og må lete litt for å finne hjertet til babyen. Den er liksom godt gjemt ca på midten v truselinning. Var forresten hos lege idag som strevde litt med å finne lyden, men fant den tilslutt. Etter et par minutter..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Let overfor skambenet, lyden er lengre ned enn mange tror. Brukte selv 15-20 minutter første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant den i dag! :D måtte rett og slett til med glidekrem istedet for fuktighetskrem.. ;) for en fantastisk nydelig lyd!! Nå blir det nok enklere å slappe av fremover!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere og har funnet lyden synse det er så praktiskt å ha en sånn , den beroliger når du er bekymret ! Kan ikke skjønne at jeg ikke kjøpte den forrige svangerskap :) hihihih Snart tid for ultraly så jeg kan slappe heeeeeeeeeelt av :) 6 dager til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...