Jonas&Anette Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Vi er et par på 32 og 31 år, som akkurat har funnet ut at Vi skal ha barn Termin i februar neste år, så håper det går greit med spørsmål i senere tid Hilsen Jonas
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Gratulerer så mye Det er jo det denne siden er for , så nare spør i vei !
Jonas&Anette Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2012 Tusen takk for det :-D Rart hvordan et par timer kan forandre et helt liv... uten tvil det største som har skjedd oss, og vi ser virkelig fram til hva framtiden vil vise
Jonas&Anette Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2012 har et bittelitte spørsmål til og begynne med bladet gravid, da vi prøvde og finne var det ingen som hadde det... er det fortsatt mulig og få i tak i det?
YumYum2 Skrevet 21. juni 2012 #6 Skrevet 21. juni 2012 har et bittelitte spørsmål til og begynne med bladet gravid, da vi prøvde og finne var det ingen som hadde det... er det fortsatt mulig og få i tak i det? Du skal få kjøpt det i vanlige matbutikker. Hvis ikke sjekk kiosker som narvesen, de har ofte stort blad utvalg. Vil også anbefale bladene fra BAM. De har "gravid", "til pappa", "nyfødt" og "småbarn" tror jeg det var De er gratis og du får de som jeg vet hos jordmor. Der kan du og få en bok der det står litt om barnet og til mor og far for hver uke Gratulere så mye og lykke lykke til!
Jonas&Anette Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2012 da er alt(trur jeg) fra BAM bestilt, pluss at jeg kjøpte en bok som heter Pappaboka gleder meg bare mer nå, tusen takk for hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå