Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Hei, lurer på hva fint jeg kan skrive til alle de fantastiske voksne som har passet barnet mitt i 3 år i bhg. Det er siste dagen hans i bhg. i morgen fordi han skal begynne på skole til høsten. Gavene er klare, men jeg er jo ikke noe flink til å skrive. Please kom med forslag. Evig takknemlig for svar.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 En stor takk til xxx bhg som i tre år har gjort hverdagen til x lærerik og spennende, og et fint sted å være. Deresnavn Eller Takk for at dere de tre siste årene har blåst på og plastret skrubbsår, sunget og ledd, danset og hoppet, kjeftet og bli kjeftet på, instruert og latt seg instruere, vært ute i sol og regn, lært å drikke med kopp og skøyte på ski, og lært å stå i på rekke og sprunget etter vildre barn (osv osv). I det hele tatt- takk for alt det dere har gitt xxx av glede og lærdom, og for den omsorgen dere har gitt, i hans hverdag i 3 år, som han vil ha med seg for resten av livet. Hilsen takknemmelig mamma og pappa til xxx Eller hva som helst annet som uttrykker glede og takknemmelighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå