Gå til innhold

Herregud. Frp igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dagbladet.no/2012/06/21/nyheter/frp/politikk/strom_erichsen/22231213/

Jeg har alltid vært tolerant for at andre mener og stemmer noe annet enn meg, og synes mye av kritikken mot Frp har vært både lite gjennomtenkt, uintelligent og usaklig.

Men: Kjenner at jeg begynner å lure på hvilke mennesker dette partiet tiltrekker seg, for det dukker jo opp noen saker her og der, for å si det sånn.

Er denne typen mennesker og saker gjengs for Frp, eller er det media som ikke fanger opp lignende saker i andre partier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man har jo han ordføreren i våge som har hatt sex med mndreårig men han sa ikke fra seg alle verv han fikk lønnet permisjon fra jobben.

Jeg media fokuserer veldig på FrP og alle saker blir slått stort opp men de fleste der trekker seg med engang. Men det gjør de ikke i andre partier.

Lysbakken er jo ett eksempel han bedrev korrupsjon men ble valgt til leder av sv.

Virker som FrP skal henges ut egentlig alle partier utenom de rødgrønne..

Skrevet

Enig med holahopp. Stemmer verken frp eller ap, men syns det er unødvendig fokus på frp. Det med ordføreren i Våge syns jeg er så grovt som det går an, men ingen har fokus på det.

Temmelig kvalmt at folk dømmer utifra parti og ikke handling.

Skrevet

Ordføreren i Vågå "som har hatt sex med mindreårig"? Hva vet du om det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...