Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Er hos svigerforeldrene mine som er helt fantastiske mot barnet mitt.Leker og styrer med henne hele tiden. I kveld ville de bade henne noe vi takket gladelig ja til, og de gikk på badet. Etter en liten stund sier mannen min at svigermor bader sammen med h* i badekaret,,,Dette er ikke min manns mor, men stemor... Jeg merket jeg ble rasende...jeg synes ikke det er normalt at andre enn jeg og min mann bader sammen med barnet vårt!!! Og egentlig så synes jeg ikke det heller er nødvendig...barnet kan bade alene i badekar... Liker ikke tanken på at hun har badet naken med mitt barn! Hun kommer også fra et annet land der dette sikkert er helt normalt.. Men det iriiterer meg at hun ikke kunne spurt meg først. Jeg er også litt småhysterisk når det gjelder bakterier og virus o.l og er livredd hun skal smitte barnet mitt med noe... Er det bare jeg som overreagerer eller hadde dere reagert slik?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Hun kunne forhørt seg med deg først, men synes du overreagerer når det kommer til bakterier og virus
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 Du overreagerer. Hvor gammel er barnet?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #6 Skrevet 21. juni 2012 Vet jeg overreagerer med virus og bakterier...Er helt klarover at dette er noe bare jeg tenker....men hele situasjonen er helt rar for meg! Bade med andre meneskers barn naken ute å spør om lov! Hadde aldri fallt meg inn...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #7 Skrevet 21. juni 2012 Jeg hadde ikke likt det og hadde nok sagt fra om at det var å krysse intimgrensen.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #8 Skrevet 21. juni 2012 Veldig spesielt. Hadde heller ikke likt om noen andre badet nakne med mitt barn.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #9 Skrevet 21. juni 2012 Forhåpentligvis tenkte ikke ungen så mye over dette. Men jeg hadde syns det var skikkelig ekkelt og unødvendig dersom min svigermor (som forguder barnebarnet sitt og er fantastisk med han) hadde gjort dette med mitt barn. Barnet ditt blir nok ikke smitta med noe, men skjønner at du reagerer. Æsj!
me_87 Skrevet 21. juni 2012 #10 Skrevet 21. juni 2012 Jeg hadde nok blitt irritert om dette ble gjort uten å høre med meg ja,men syns du overreagerer ja.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 21. juni 2012 #11 Skrevet 21. juni 2012 Mht virus og bakterier overreagerer du veldig. Dersom barnet ditt er konfirmant er jeg enig i at det var unødvendig å bade sammen med det. Om det er et barn mener jeg du overreagerer der også. Kropp og nakenhet er helt naturlig, hva når ungen skal i fellesdusj i svømmehallen? Vil du forby det også?
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. juni 2012 #12 Skrevet 21. juni 2012 Når jeg var liten badet jeg med bestemor hver kveld jeg var der, og det var jo såååå gøy!!! Ser ikke problemet i det hele tatt. Mener ikke at du ikke skal få synes at hun burde hørt med deg først, men du kan jo bare si fra at du ikke syns noe om det og at du ikke vil at hun gjør det igjen.
Mamma til go'jentene Skrevet 21. juni 2012 #13 Skrevet 21. juni 2012 Ja, var ekkelt, men ment godt! Prøv å tenke på at det ikke er så veldig stor forskjell på dette og om de badet sammen i en stamp, med bikini.. Jeg syns det er guffent at barna kommer inn i svigerinne sin seng om natten hvis de sover over der, men jeg prøver å ikke tenke på det. Dusjer dem heller en ekstra gang hjemme...
Von Hertelhofen Skrevet 21. juni 2012 #14 Skrevet 21. juni 2012 holder med deg HI. Men slapp av, hun blir ikke smittet av noe.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #15 Skrevet 21. juni 2012 Du overreagerer! Svigerfar/mor har badet sammen med datteren vår flere ganger.
Loglady Skrevet 21. juni 2012 #16 Skrevet 21. juni 2012 Du forstår vel at det åpenbart er deg dette er et problem for, og ikke barnet ditt? Og sålenge det ikke er et problem for barnet ditt, hvorfor skal det være det for deg? Med hensyn til virus og bakterier overreagerer du de luxe.
Mamma til go'jentene Skrevet 21. juni 2012 #17 Skrevet 21. juni 2012 Ja, var ekkelt, men ment godt! Prøv å tenke på at det ikke er så veldig stor forskjell på dette og om de badet sammen i en stamp, med bikini.. Jeg syns det er guffent at barna kommer inn i svigerinne sin seng om natten hvis de sover over der, men jeg prøver å ikke tenke på det. Dusjer dem heller en ekstra gang hjemme... Svigers, ikke svigerinne! Autokorrektur..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #18 Skrevet 21. juni 2012 Det er noe helt annet å sitte naken i samme badevann enn å dusje i en fellesdusj! Har ingenting imot h* ser nakne mennesker, men å bade i samme vann er bare urenslig! Jeg ser heller ikke poenget. Fikk meg ikke til å si noe der og da, men hun sakket om at de skulle gjøre det igjen i morgen, men det blir over mitt lik! H* er nesten 2 år... HI
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #19 Skrevet 21. juni 2012 jeg syns også det er veldig ekkelt når min mor bader med min sønn. blir litt kvalm og uvel faktisk. men sønnen min syns det er kjempekoselig og det syns bestemor også. så da tenker jeg at jeg heller får være litt kvalm for meg selv. så lenge barnet vil, så er det jo greit tenker jeg. men hun fikk ikke lov før han var stor nok til å ytre ønske om å være med når hun spurte jeg tenker at man faktisk må bite i seg noen sure sitroner noen ganger, om man ønsker å ha engasjerte beseforeldre. og kanskje sitronspisningen må strekkes litt lenger når det er stesvigerforeldre også, for de blir kanskje ekstra lett såret.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #20 Skrevet 21. juni 2012 Veldig merkelig å bade sammen med barnebarnet sitt spør du meg. Jeg hadde reagert på dette om det hadde skjedd med mine barn. Fysj,..
☆☆☆ Skrevet 21. juni 2012 #21 Skrevet 21. juni 2012 Det er noe helt annet å sitte naken i samme badevann enn å dusje i en fellesdusj! Har ingenting imot h* ser nakne mennesker, men å bade i samme vann er bare urenslig! Jeg ser heller ikke poenget. Fikk meg ikke til å si noe der og da, men hun sakket om at de skulle gjøre det igjen i morgen, men det blir over mitt lik! H* er nesten 2 år... HI Om du ikke synes noe om det sier du fra om det. Det var sinnet ditt som var overreaksjon..
Leia81 Skrevet 21. juni 2012 #22 Skrevet 21. juni 2012 Jeg synes du skal fortelle henne at du setter pris på tanken (for det er jo ikke vondt ment), men at du ikke liker at andre enn du og pappa bader med den lille. Hun bør respektere det, og mest sannsynlig har hun ikke tenkt over at dette blir feil for deg/dere, så jeg håper og tror det ikke vil skje igjen om du forklarer dine følelser på en ordentlig måte... Lykke til!
ærlig talt Skrevet 21. juni 2012 #23 Skrevet 21. juni 2012 Du overreagerer veldig! Jeg mener hun burde spurt dere foreldre først, men er det egentlig så farlig? Barnet ditt syntes vel det var kjempekoselig å bade med (ste)bestemoren sin!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #24 Skrevet 21. juni 2012 Jeg hadde nok ikke blitt rasende sint, men jeg synst det var å krysse intimgrensen som noen her sa. Hun kunne i det minste hatt på seg undertøy tenker jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå