Gå til innhold

Strekkmerker til gru...


Fighter`n

Anbefalte innlegg

Heisann :)

 

Jeg er gravid med første kiddo,og har angst for disse strekkmerkene som sikkert vil komme. Jeg har noen strekkmerker på sideflesket fra ungdomstiden.

 

Dette er nok et spørsmål for dere som allerede har barn....i hvilken uke kom strekkmerkene??? Jeg er 29+4 :) Vet at det er mye genetisk betinget,men kjekt å høre når de i gjennomsnittet titter frem,hehehee!

 

Ha en stråååååålende aften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :) Jeg er gravid med første kiddo,og har angst for disse strekkmerkene som sikkert vil komme. Jeg har noen strekkmerker på sideflesket fra ungdomstiden. Dette er nok et spørsmål for dere som allerede har barn....i hvilken uke kom strekkmerkene??? Jeg er 29+4 :) Vet at det er mye genetisk betinget,men kjekt å høre når de i gjennomsnittet titter frem,hehehee! Ha en stråååååålende aften!

 

Det er jo slett ikke sikkert du får noen i det hele tatt!

Med førstemann fikk jeg bare noen knøttsmå antydninger til strekkmerker akkurat rundt navelen, og de kom først i uke 40.

Denne gangen derimot har jeg ikke vært like heldig... begynner å skimte flere nå, i uke 28. Har vel vært sånn et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sniker innom.....

Her sitter det oxo noen fra ungdomsåra, og je var meget fornøyd med ikke å ha fått noen nye..... skulle je aldri ha sagt for dom dukka opp i uke 39(2 dager ett det fatale utsagnet til pappaen om at je ikke hadde noen nye) og jeg skal nok få gå på overtid(40+5 i dag) og je ser med gru at de blir værre for hver dag, sikkert mest i mine øyne da men....

Men men tross alt de skal minne meg om det mest dyrebare je har resten av livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,de vil jo være til minne om graviditeten og det fantastisk som kom ut til slutt. Men veeeet at jeg ikke vil være komfortabel i bikini på stranden hvis jeg ser ut som et sjøkart :) Sliter nok med en haug med cellulitter og sprengte blodkar.

Jaja,jeg får bare bite de i meg :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine svangerskap har strekkmerkene først dukket opp helt på slutten, heldigvis få og flest under navle området. Jeg har smørt og massert magen, men om det hjelper noe er ikke godt å si ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk flest strekkmerker i første svangerskap, (naturlig nok) men da etter at barnet var født! Nemlig på puppene!!

 

Fikk flere i puberteten enn i svangerskapene, og jeg har ikke sett dem før etter at ungene har kommet ut. Ikke sett noen nye enda, men har jo pså litt mer hud enn før, så det er vel nå utover st det begynner, om det blir noen...

 

 

Ikke noe særlig å gjøre med heller, smøring hjelåer ikke stort, da strekkmerker sitter i underhuden. Du kan spise mye fisk. Da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...